網頁

2017年4月11日 星期二

2017-4-10名古屋第四天名古屋港

2017-4-10名古屋第四天名古屋港
名古屋港(なごやこう)是橫跨愛知縣名古屋市、東海市、知多市、彌富市、海部郡飛島村的一個港灣。又被當地人簡稱為名港(めいこう)。是日本最大的國際貿易港口之一。由於豐田汽車位於愛知縣內,故該港主要的輸出產品中有一半以上都與汽車有關。
今天是星期一 , 過左返工時間 , 車廂空蕩蕩
昨天遺下護照 , 今日去取回 , 店長( 在英國住左幾年 , 所以能操流利英語 )見倒我地 , 好開心 , Say Sorry , 話昨日佢地都好驚.......且立刻送上小禮物 ! 問我地搭左幾多錢車 , 俾番我地.................拋開民族情仇 , 日本仔真係無得輸 !

3 則留言:

  1. 無可否認,在這一方面,日本人真識做,如同他們的產品,。功夫做足。

    回覆刪除
    回覆
    1. 遺下護照,攞返仲有禮物送,相對美國航空公司的又打又推,暴力對待,真是差天共地。

      刪除
  2. 個店長話佢昨天放假,D細的好驚,唔識點處理。
    佢見倒我地咁隨和的反應,又知我地是香港人,才放下心頭大石。

    回覆刪除