網頁

2019年2月6日 星期三

2019 年三十遊電車河!初一山頂得落旭和道

Google + 4月又話摺埋!
唯有將相簿分享係 Blogger
https://photos.app.goo.gl/NqY2gwXVH4EqEw139

年初一,山頂行










6 則留言:

  1. 嘿 , 差點忘了這裡, 因為用慣了google+.仲以為兩者是一樣東西.
    盤水仙開了多少花呢? 呢幾日回暖, 應該越開越多喎 , 唔知道一盤可以開多少 ?
    森美餐廳好像好出名, 好多好多年前睇過下佢地新聞 , 但就唔知為乜咁出名? 食物好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都無數過開左幾多!大概開到初六倒,都開左成三個星期!
      係西環幾出名架!d 西餐唔錯,只比茶餐廳貴少少,但水準拍得住五星酒店!

      刪除
  2. 哈哈~~~[到會服務] !!! 想起大半世紀時住在新界農村時, 姑媽請過一次[到會服務] , 好似係二表哥結婚 , 請村人飲...
    那些食物現場即炒, 大爐大鑊大火, 非常夠味好食...

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家又流行番到會!只不過規模小好多。
      叫 私房菜到會,只服侍一圍十二人。由一個廚師去你屋企煮特色菜。
      用家庭式的爐具去煮!

      刪除
  3. 我無用GOOGLE PLUS, 好開心FATTY你用返BLOGGER!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識用手機去搞 Blogger!一定要坐係電腦前才識搞!

      刪除