網頁

2014年6月1日 星期日

2014-5-28和星加坡的球友聚聚!

2014-5-28和星加坡的球友聚聚!
我地第一次去星加坡運動會交流,係 2002年!那年我地爆冷贏左!
當年他們的女處長同我說:原來肥仔打波都可以咁快...........
我地每次去星加坡交流,記憶中球隊交流兩次,部門交流一次!每次去佢地都好貼身、窩心的招呼!
所以佢地無論公私到香港,我地一樣投桃報李!
上次佢地黎比賽,是 2002年!



=====================================================================
今次帶佢地去下道地的港式茶餐廳食!呢間係屋村茶餐廳,卻煮出酒家的美食!我地每次練完波,必去醫肚的架步!




































 我地食到連老闆都熟左,出黎同我地打聲招呼!







 











8 則留言:

  1. 食物應該好好, 因為碟碟清.
    兩隊交情, 真是應了體育精神 : [ 友誼第一]

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!對!友誼第一!

      刪除
    2. 咪話我敏感 :
      [大管家] 好似成晚[ 滿懷心事].....
      太倦了?

      刪除
    3. 對!大管家係興奮過度,累到不得了!

      刪除
    4. [[...興奮過度..]] ???
      因為得獎?
      照計大管家征戰多年, 應該得獎無數,
      不會有第一次得獎時的興奮感覺罷?

      刪除
    5. 這就是打羽毛球的樂趣!

      刪除
  2. 都分唔到邊啲係新加坡代表,邊啲係香港代表添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 星加坡的球手、大部份是華僑後裔,好多都係馬來西亞去星加坡的福建人!
      佢地話,聽星加坡中國女性講英文,分唔出佢地是否正宗坡妹,但一講普通話就分得出,因帶有福建的鄉音!

      刪除