網頁

2014年6月8日 星期日

2014-6-8閒來無事就街逛之上環到中環(三)

2014-6-8閒來無事就街逛之上環到中環(三)
Hea hea 下又去到中環歌賦街就圍!


 
  舊樓改一改個窗!打斜佢,就多左個騎樓出黎!有創意!


 呢排係銅鑼灣,中環都見倒的 針織塗鴉
 
記得有一年!工作的少年犯的教導所,老細想話叫 d 細路攪下塗鴉  Graffiti,呢個責任落係老師身上,點知 d 靚仔水平低,根本唔知 Graffiti 係乜冬冬!負責的老師係老人家,都唔識!終於畫左幅舞龍舞獅出黎!老細見倒都唔知好嬲定好笑!
 
 有時見倒呢類鋪頭,靜英英!靠乜??


 香港美食 – 上海弄堂http://blog.carjaswong.com/2014/02/07/%E9%A6%99%E6%B8%AF%E7%BE%8E%E9%A3%9F-%E4%B8%8A%E6%B5%B7%E5%BC%84%E5%A0%82/
我地的飲食指導 Jason話:平心而論,此店不算是差,但論正宗好吃一定輪不到它,當然也沒有再訪的理由。
 銀杏館:http://www.restaurant.org.hk/western/
高級有機餐廳,設有意法餐廳、中菜餐廳、私房菜及美食到會服務,自設農莊供應有機蔬菜及有機食品,食物絶對天然健康,無味精,無激素。
  銀杏館—. 退而不休開創新天地. 香港人口日趨老化,不少長者退休後頓失生活方向。以推動長者就業為己任. 的銀杏館,短短幾年便在飲食界闖出名堂,盼望長者在日暮 ...

  九記牛腩好出名!不過我地兩個從未幫襯過!
飲食網站Openrice公佈本年度開飯熱店大賞,中環歌賦街九記牛腩連中三元,囊括最優秀中西區店、最優秀粥粉麵店、以及累積300個好評大賞,人氣爆燈!老闆潘權輝卻懶洋洋地說:「呢啲嘢(Openrice)我唔睇㗎喎!」牛腩雖然出名,未及老闆、夥記的寸爆態度聞名全港。同街的牛記茶室被迫走,其他店舖亦面臨大幅加租,自置物業的九記當然寸得起。外界盛傳潘老闆投資有道,腰纏萬貫,他也承認今時今日賣牛腩只為表演,但懶理觀眾欣賞與否,「唔啱食你咪下次唔好嚟囉!」51歲的老馬火氣十足。 
九記牛腩麵每碗38元,淨牛腩更盛惠110大元,貴得令人咋舌,顧客卻甘願排長龍等食,更吸引不少明星、名人光顧。店外經常泊滿靚車,店內掛滿老闆與名人合照,相中人包括前特首曾蔭權、藝人周潤發、陳奕迅等;用錢也未必買得到的群星拱照,他卻偏偏掛在二樓不當眼處。
「係佢哋要求同我影相,叫到咪影囉,有乜咁特別?曾蔭權之嘛……發哥唔同,係我要求嘅!」哪個名人嘴巴最刁?「阿倫(譚詠麟)囉,對食有要求,佢唔鍾意食太瘦嘅。」潘老闆說。
 


 




4 則留言:

  1. 住咗中環十幾年, 我同FATTY FATTY太一樣都未去過九記, 真奇怪。

    回覆刪除
  2. 我返親香港都會去漢口道新源記食牛雜麵,依家都賣到$42一碗喇。係老字號,不過今年覺得啲牛蒡唔夠淋。

    回覆刪除