網頁

2015年3月18日 星期三

2015-3-18大阪第一天

2015-3-18大阪第一天!
班機誤點半個鐘!又遲左飛!
 呢期日元低水,好多人去日本!
無無聊玩下新買的可拆手提電腦,摸熟下點用!

 綠色架飛機應該是廉航,不過唔知邊間?

 成下午五點鐘先到大阪!
 走去遊客中心搞定 D 專用套票!只機場有得賣!
 去到大阪梅田又天黑!
 雨越落越密....................

  求求期醫肚先!
  原來呢碟豆最貴,兩位要 626丹,好似香港茶芥一樣,一坐低就俾你!
兩個人八樣野,3465丹=HK$ 221 又唔算貴,仲幫你計埋每卜 1733 丹,方便 AA 制!

  揾食艱難,係香港,工人分分鐘去告你虐待!
 地鐵商場內見的快餐店,個個企係度食!女同事話叫 [立食 ]
  超勁平!係日本第一次見咁平可以一餐!200 至 450 丹,即係12 至28 蚊港幣一餐!


 係 立食 的對面,一間絕對中產的 咖啡 店!

  芒果沙冰 500丹,加朱古力和香蕉的烤餅 680 丹,蛋糕 一件 400丹!
跟住去便利店買樽裝水、杯麫....(今次酒店連免費樽裝水都無,真係第一次遇上,Hilton 都咁???)

4 則留言:

  1. [[ 揾食艱難,係香港,工人分分鐘去告你虐待!]]
    嘿 ! 你唔講, 我都冇留意個個係人................
    日本人的思維有時真係好難明.
    [不中不西].
    [金藏] 係乜水? 我在[深夜食堂] 片頭成日見到.
    HILTON 冇樽裝水的意思 = 酒店水喉水絕對安全.....哈哈~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 水喉水, 唔夠膽飲 !
      日本人 , 打工仔唔敢 Say No ! 都好投入工作!

      刪除
  2. 湯文維:
    ~我未去過日本, 但我最想最想就係去日本!! 今次會keep 住睇你日本遊記!!
    ~你去日本都好密, 你好似上年先去過!!
    ~日本食野, 有平有貴, 普遍黎講, 我覺日本食野, 都幾合理. 個樣都新鮮和地方光凈!!
    ~我去襯啲旅行, 啲酒店唔會有免費樽裝水. 我去旅行, 落機第一件事就係找便利店買樽裝水.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次是第一次遇上 !
      上次去上海 , 雪櫃內飲品全部免費!
      臨走時 , 俾左成三十罐飲品給上海做野的細佬!

      刪除