網頁

2015年6月5日 星期五

2015-6-4生活二三事之手信篇

2015-6-4生活二三事之手信篇!
退左休,四處打羽毛球,擴闊左朋友的圈子!
波友們經常不同時間、去不同地方旅行,總愛帶點手信去球聚分享!
睇下近期有乜野!
澳門樂宮曲奇!未食過,亦未聽過!不過又真係好香好鬆化!
 成罐打到滿 滿!

 波友話,每日下午兩點左右己經賣晒架!


嘩!都唔平 wor!
 DSC01143_nEO_IMG
呢度有來自夏威夷的 蜜糖焗夏威夷果仁!白朱古力、Hawaii Bigislandcandies!日本沖繩菠蘿。

呢隻朱古力餅!好味到.....................唔識形容!

 呢粒紅棗!來自峽西!足足有兩吋長!

4 則留言:

  1. Fatty Kor ;
    你介詔那種"樂宮"曲奇餅我在10年前每次到澳鬥均到葡京地庫的專賣店購回港,當時知名度不高,沒有分銷店,两磅庒約80元,我喜歡有腰果的,因合桃的品種味道較淡口,近年己數次加價,不過真是十分好食,尚有"最香"的杏仁餅和"鉅記"近來的杏仁片均是十分十分好食,.......不過.....都幾貴呀!!
    不過近來"鉅記"展開旗下全部食品的品質改革,色味均佳及在門巿任客試食,任食,全部產品我在"幫趁"之前食到我不好意思,他們這種推銷手法近年小見,你如去澳門可去体騐一下,並非貪小平宜,分享他們改良產品的成果!!

    回覆刪除
  2. Fatty Kor ;
    昨天晚上寄給你的留言,今天不見了,內容是我在10年前由澳門親戚送贈試過好味,每次到澳門均到葡京地庫"樂宮"餅店購買,當時两磅庒大約$80元,但我比較喜歡"腰果"因"合桃"較淡口,見在加價數次........太貴了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同老婆都對 曲奇 麻麻!
      從前食親呢類的餅,我都胃酸倒流,無福消受!

      刪除
  3. 電腦上的確唔見呢段文字,但手機的電郵有!真怪!
    你介詔那種"樂宮"曲奇餅我在10年前每次到澳鬥均到葡京地庫的專賣店購回港,當時知名度不高,沒有分銷店,两磅庒約80元,我喜歡有腰果的,因合桃的品種味道較淡口,近年己數次加價,不過真是十分好食,尚有"最香"的杏仁餅和"鉅記"近來的杏仁片均是十分十分好食,.......不過.....都幾貴呀!!
    不過近來"鉅記"展開旗下全部食品的品質改革,色味均佳及在門巿任客試食,任食,全部產品我在"幫趁"之前食到我不好意思,他們這種推銷手法近年小見,你如去澳門可去体騐一下,並非貪小平宜,分享他們改良產品的成果!!

    回覆刪除