網頁

2016年3月17日 星期四

2016-1-31紅磡觀音廟

2016-1-31紅磡觀音廟

童年時,阿婆經常帶住我黎呢度拜神!真係飲唔少呢度的香爐灰水!
聽阿婆講,日本炸香港,佢匿藏係廟內,逃過大難!
還有一座叫伯公廟(現稱福德廟)又係經常去!佢話當年走難,又係匿藏係果度,無返大陸!結果繼續前行的就..............

從前無聽過有觀音借庫呢樣野!而家呢度最為人所知就是 借錢!
本廟建於同治十二年(一八七三年)。善信以紅磡坊眾居多,大部分為主婦,間中亦有商人及漁民來參拜。
  據稱在一九零九年,政府擬開路貫通紅磡與九龍城及尖沙咀的交通。工人在山區掘地的時候,忽然有紅色水柱自地底射出,於是有謠傳指是工人掘傷龍脈,工人因此不敢繼續工作。其後驗出水的顏色是地下水銀與琉璜所造成;工人猶有懼色,於是集資重修觀音廟,希望得觀音庇蔭,使趨吉避凶。
 此外,在第二次世界大戰末期,據說紅磡黃埔船廠是當時盟軍轟炸目標。一日有炸彈落於紅磡區,廟側屋宇蕩然無存,惟觀音廟則屹立如故,其側百餘名學生因而罹難,反而匿於廟內的人士無恙,居民均認為是觀音顯靈庇佑的緣故。
 



  觀音誕
年中有四次觀音誕,分別是農曆的二月、六月、九月和十一月的十九日;依次為觀音的降生日、成道日、飛昇日及入海成為水神之日。而此廟以每年農曆正月廿六日觀音開庫的日子香火最盛,善信絡繹不。
紅磡生記粥店 用這名字”生記”去賣粥的店子其實真的不少, 在深水埗/ 旺角/ 紅磡都有,全都是老式格局。
在紅磡區要食粥品,一定要到老字號生記!買少見少,相信下一代又會消失得無形!
 酒樓的腸粉,點都唔夠粥檔的好...........有一種米香,再加呢 d 混醬........點頂!

 天衣無縫的配搭!碎牛粥、炒麵、蝦米腸!
Lala 有無流口水呢!
 老婆話加多磚先夠喉................


2 則留言:

  1. 之前那晚排隊排到山谷道,從我睡房可看到呢!
    我都有去過生記,但只可外賣,環境有cd唔坐得。D油炸鬼好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 腸粉正!好有米香。
      香港個個都 求 [財] 若渴!

      刪除