網頁

2014年7月19日 星期六

2014-7-10星加坡朋友帶路下的美食

2014-7-10星加坡朋友帶路下的美食!
第一天 9號晚,食老巴剎!第二天和第三天的午餐,就食一些熟食市場!基本上遊客唔識去!
第二天去坐摩天輪,係附近有個小熟食中心!
星加坡剛和香港相反,政府建好多呢類熟食檔,目的係讓人有工做、有 d 平民化的飲食!

 星馬泰三地都有肉骨茶!各家都有自家秘制的香料,不過不外乎:當歸、枸杞、玉竹、黨參、桂皮、牛七、熟地、西洋參、甘草、川芎、八角、茴香、桂香、丁香、大蒜及胡椒等!

 

 



 你估呢三杯係乜?

 其實我飲完都唔知搵乜煲的?

 
 第二天中午,去一個重建過的社區叫 【紅毛】Ang Mo Kio宏茂橋!
 竟然見倒係香港失傳左的:夾餅
 
星加坡的車仔麵!



 揀好要乜送!交去前面,就係後面排隊!


 喜相逢 (酿豆腐)营业时间:7am-7pm,星期日休息
         Blk 724, Ang Mo Kio Ave 6, #01-23,S560724









 2014-7-10!星加坡朋友車我地去食間都算貴的名店!
 沿途都見榴蓮大豐收!

 無招牌,
  



 







  上次呢位朋友來港受訓,我帶佢上深圳水圍,先黎個水療按摩,再係水圍村就處蹓躂下!嚇到佢目定口呆!




 無招牌的招牌貨!








 跟住朋友帶我地去食榴蓮!
 貓山皇!平到你唔信!



 朋友話,呢度食榴蓮,如果榴蓮唔靚,免費即換!
 食榴蓮,有樽裝水免費供應!
 哈哈!我地都係第一次食呢家野!
 鼓起勇氣試試!
 朋友話,當你食過馬來西亞的榴蓮,就唔會食泰國的!
靚的榴蓮,除左味濃,還要帶點甘苦的甜味,creamy!就好似飲 XO 咁!
我就覺得似 軟芝士的口感,黑朱古力的味道!不抗拒,但暫未會上引!


 朋友話,榴蓮可以室溫食、雪凍食、雪入冰格(硬食),都有唔同風味!

16 則留言:

  1. 有當地人帶你哋周圍食係唔同啲嘅。
    原來食榴槤可以咁講究。

    回覆刪除
    回覆
    1. 榴槤的臭味!鍾意食的人,會覺得好香!
      不過朋友話,食榴槤,唔可以飲酒!

      刪除
  2. Fatty Kor:
    南洋一帶...榴槤稱皇,山竹稱后,是等於我們食橙一般普遍,不過那種味道並非香港人均能接受的!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔!從前覺得頂唔順的味道,而家覺得是一種大自然的香味!

      刪除
    2. Fatty Kor ;
      南洋的啡有一種類似木炭的燒燶味道,而他們喜歡加甜練奶,與香港的啡味道有所不同,而印尼的"貓屎"啡更有名!!

      刪除
    3. 哦!原來是木炭那種味!唔落奶都好香!
      貓屎 咖啡,真係唔捨得飲啦!

      刪除
  3. Fatty Kor;
    我在8年前重遊星加坡,當時海邊只有聖淘沙島,而從新聞資訊中知到新建設不小,興澳門不相上下,但從你的遊記中看見變化十分大,而肉骨茶及南洋平民熟食攤則保持不變,新鮮的食材,濃烈的香味.....想到都流口水,值得再次觀光一遊.......對比香港的"西九"...唉 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖淘沙變化仲大!不過今次唔夠時間去!
      還有星加坡的咖啡都好好飲!
      唉!西九...............毛都未見到條!

      刪除
  4. [[香港失傳左的:夾餅….]]
    禮失求諸野.
    去國廿多年後重回舊地.
    [街邊魚蛋]篤過一次, 發誓永不再吃…..
    [雞蛋仔]為了填那懷舊心情 , 買了一餅, 結果瀉了一個下午……….
    故鄉有太多東西我只能記在心中了.
    [新不如舊].

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!你手污租呢!點會肚瀉呀!
      我同你細路時,真係食唔少夾餅!
      香港咁急功近利,夾餅的工具又大,燒的時間又耐,無人肯做啦!有都係細細塊,原全無從前大大件的滋味!

      刪除
  5. 手污糟? 有可能啊.
    街頭小吃, 慣了隨手入口.
    亦有可能人老啦, 又離開太久, 失去了抵抗力 , 水土不服,
    所以敵不過沙門士............
    講開雞蛋仔, 想起十幾年前在哈爾濱吃的那種奶油心雞蛋仔......
    好香好香的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!係呀!我而都唔敢食田螺、薄殼之類的水產,特別係生食的,實肚痾!

      刪除
  6. 記得小時爸爸 "教" 我用玉泉忌廉 "送" 榴槤 --> 令榴槤味更香、濃和美味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!忌廉溝鮮奶就飲得多!
      襯榴槤真係第一次聽!等我第日試下!

      刪除
  7. My favourite drinks --> 忌廉溝鮮奶 & 黑牛 [coke + chocolate ice cream]

    回覆刪除