網頁

2014年9月30日 星期二

2014-9-30

2014-9-30!無標題!
但願你的手能掌控!




6 則留言:

  1. 我自己整咗, 醜醜樣但都會戴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在乎心!
      昨天坐巴士返屋企!巴士哥哥問我:俾我得嗎,我今晚收天再戰中環!

      刪除
  2. 真的要好好「掌控」:
    「握」得太緊,會變皺巴巴的,
    「放」得太鬆,一陣大風就把它吹得「無影無蹤」……
    能好好「運用」的,不會是易事,
    大家都要從學習中才能知道如何「收放自如」

    回覆刪除
    回覆
    1. 群眾運動,易發難收!
      有幾多個能像茉莉花運動...............

      刪除
    2. 我見過太多這種場面了. 在山卡拉也有好幾次學生自發運動 ,
      開始平靜 , 但只要有一點點火花, [有心人]乘虛而入 , 就一發不可收拾.
      2002年那次, 我的車就是這樣給燒了的, 保險公司都不賠.
      晚上你真係去中環?
      小心點啊!

      刪除
  3. 不會參與!
    昨天是專程去影D相你地睇,也順道去了解下旺角封左邊D馬路!

    回覆刪除