網頁

2014年12月13日 星期六

2014-12-11金鐘清場

2014-12-11金鐘清場。
影左早兩日的現場!朋友想我去影清場。
哈哈,梗係唔會去啦!
君子不立危牆之下!求期上網都搜集倒 D 精彩照片啦!















 



 



























































8 則留言:

  1. Fatty Kor ;
    歴史事件,歴史照片,歷史人物.........在歴史愽物館內的五四學生運動殘破黑白相片相同,不過是現代版彩色高清而己 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 五四運動!學生和學者的思維層次高好多班。

      刪除
  2. 還是喜歡有燈飾和充滿和平氣氛的金鐘.
    聖誕快樂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 發自心底的感謝....[盡在不言中].
      想不到心中所想, 湯兄都給我[妥善處理].
      再次衷心感謝.

      刪除
    2. 番香港時、同你飲杯!

      刪除
    3. 大概這就是 [ 知心] 罷!!!
      飲杯是好, 但一杯好兩杯止, 飲多兩杯我會傻的.
      我總不成次次要湯兄給我執手尾.................................
      .....................................
      唉 , 笑中有淚.
      我成日都想, 會唔會有日同Lala東東湯兄湯太飲番杯...................
      會唔會過份D 呢?
      ........................................
      想得太多, 成詩一首 , 見笑:
      [一醉豈能解千憂?
      酒後依舊柴米愁.
      黃梁痴夢今乍醒,
      落葉何處費籌謀.]

      刪除
    4. 遙知湖上一樽酒,能憶天涯萬里人!

      刪除