網頁

2013年9月16日 星期一

2013-8-29紀律部隊中的女將

2013-8-29紀律部隊中的女將!我地那些年,去當差的,個個都男仔頭,有時見 d 姑娘,粗口仲勁過我地阿 Sir!
時移世易,今日唔同晒啦! 第一個出場的不老媽媽!見左佢都有五、六年,年都係一模一樣!我問佢你個仔仔點呀,佢話而家高佢一個頭啦!
右邊係佢女雙拍檔,初初見佢屬唔識打波的球手!
今年竟然贏左我地隊女雙!打開勝利的第一次!



黑球衣是我地今年新入職的 Madam,算是稍為識打的女球手!但尚須琢磨!

 
  



 入境署係最多女職員的紀律部隊!今年又增一員稍為打得又睇得的!
 
跟住就係警察啦! 

 
 警察的唐唐,第一屆打起!場場都見倒佢,從不缺席!

海關雙妹! 阿雪今日生日!
  
暫時呢對孖寶,算是紀律部隊中最強的女雙,記憶中未嘗敗績!
 從前的大力英,一年細板過一年! 


 我地球隊的管家! B 記,美麗如昔!

5 則留言:

  1. 越搞越起勁,畫面相片的排位,可以造得好靚!比 阿虎好!

    回覆刪除
  2. 好好睇 . :)
    畫面好靚 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 從前讀的廣告設計,現在可以用得著!
      我都覺得幾有趣!

      刪除
  3. 一定係成日運動所以個個生得又年輕又FIT。

    回覆刪除