網頁

2013年9月27日 星期五

2013-9-28紀律部隊羽毛球賽

2013-9-28,星期四!紀律部隊羽毛球賽!
天氣開始轉涼,有點秋意!
今年冠軍的名次,真係風起雲湧!入境贏左警察,海關贏左入境,只有消防未嘗敗績,要看最後一天的賽事!警察對消防!

今年負責文書的,幾有心機!俾個 Like 佢!










  

如果實力差不多,排陣好影響賽果!


消防要嚴陣以待!好海關不易應付!





拍野邊洗用腳架!聰明的裝置!











球手的跳躍,決定左殺球的力量!

不過呢個跳躍,每個球手都要付出左好多!!!

 

 

從前呢位消防的師姐,我叫佢做鐵甲威龍,因為每次比賽,都見佢要包手包腳!
   
我為這球.........................


5 則留言:

  1. 回覆
    1. 我自 2007年做左領隊兼攝影師後,都無機會落場比賽!退左休更加無得打啦!

      刪除
  2. 今早睇到呢段:[[黎彼得是日金句: 戒色, 年中慳過億.]]
    想起以前 Fatty Kor 提過北上那班人.....................
    老古人冇講錯: [色字頭上一把刀]
    中國文字真係冇得頂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過色情事業又帶動左好多其它行業!
      台灣、韓國戰後,都要走一段漫長的 色慾都市歷程、去振興小經濟!
      青樓妓女,舞榭歌臺!千古不滅!

      刪除
    2. 令人讚賞的是: Fatty kor 永遠有自己的見解 , 唔會[ 順應民意].
      我從來唔會睇低[ 青樓妓女] , 因為有好多比普通人更值得尊重和出色.
      我那攝影朋友蔣先生當年流浪巴黎 , 曾在比利時的[花街] 搵飯食賣花, 照顧他最多的 (買花),
      就是 [以笑迎人] 的朋友.....................
      重看[胭脂扣] , 你會想得更多...........................

      刪除