網頁

2013年9月30日 星期一

2013-9-28深圳蓮花山公園半天遊

2013-9-28,星期六!深圳蓮花山公園半天遊!
蓮花山位於中國廣東省深圳市福田區,主峰海拔106米。蓮花山公園是深圳市政府在蓮花山及其周邊綠地上建立的一座城市公園,佔地80多公頃。蓮花山公園早於1992年即開始籌建,並於1997年香港回歸前夕基本完工並對外開放。

 紅紅綠緣!中國千百年不變的顏色!


 蓮花山公園同時也是深圳八景之一。和深圳市其它的公園一樣,遊客可以免費參觀蓮花山公園。其山腳下有風箏廣場、關山月美術館等景點。 

 
 全國的城管都和地攤小販衝突!不過深圳好少有呢 d 新聞,正所謂你有你賣,我有我餅!
 

 小時候,放風箏是好貴的環意!我有一個線轆和玻璃線!就是從未試過放紙鳶,因為怕無左隻紙鳶,又怕人戒鳶,無晒 d 線,只能自己摺 d 叫棺材鳶去放!

 














9 則留言:

  1. 回覆
    1. 深圳好多好大的休戲的地方,大過香港好多!

      刪除
  2. 好多燈龍呀, 係因為國慶?
    啲城管其實都幾慘,盡宗職守嗰啲先最危險最多人鬧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同老婆都同意,城管真係難做,那地攤小販,唔管住就會越放肆!都唔係善男順女!

      刪除
    2. 應該都係國慶的裝飾!

      刪除
  3. 半日行得晒?
    深圳有幾個公園都好大, 仙湖就成大半個山........
    上面的文化同休閒建設真係算唔錯, 另外佢地D工時好似冇香港咁長................
    [[放紙鳶]]...............市區可以放? 在天台?
    我們在新界就真係[海闊天空任我行] , 鬥風箏最好玩, 有時放到根本睇唔到紙鳶........

    回覆刪除
  4. 這公園不大!仙湖,未去過!搵日去下先!
    從前細個時,興 【界】鳶!一收一放,界 斷人地集鳶 d 線!

    回覆刪除
  5. Fatty Kor ;
    你未去過仙湖就走雞啦,地方真是幾個山頭咁大,在公園門口有收費巴士接載到半山彿寺,再沿路落山回到公園入口需時大半天,途中風景秀麗,半山水庫有大面積風景倒影,好像歐州瑞士的湖泊,攝影的好去處!!

    回覆刪除