網頁

2013年9月24日 星期二

2013-9-11檳城喬治敦的小印度

2013-9-11檳城喬治敦的小印度!
檳城小印度(Little India)是印度移民聚居區,它位於喬治市東北端的“Lebuh Pasar”,其實就是“皇後街”(Queen Street)和“皇帝街”(King Street)挨著“吉寧仔街”(Chulia Street Ghaut)的一段路,而附近就是建於1833年馬哈馬裡安曼廟。換句話說,它其實就坐落於唐人街旁,大街的這一頭,隔條街就是早期本嶼華人社會最高民事仲裁中心的觀音亭了。
行完唐人街,拿著地圖去問個印度人點去小印度,佢叫我地去那區,要小心 d,因為我地一身衣著,一睇就知是外地人!夜晚就更加唔好去!
不消十五分鐘,就行到去!



 起初仲以為是花街窄巷!都唔係呀!幾乾淨添!


 第一日就街飲野就撞板,睇黎都唔好亂飲!
 
 有人話,檳城的海鮮抵食,亦有人話而家識湯客啦!我地熟背包客旅行,一般去到邊都唔會食海鮮!




  
 都係坐係 Cafe 飲,安全衛生好多!




 



 







2 則留言:

  1. 睇落好家庭遊客式,唔似危險咁。夜晚就真係唔知喇。
    喺 Little Italy 唔食印度嘢食 cheesecake = )
    去到 Mrs Fatty 應該買返件印度 sari.

    回覆刪除
  2. 可能晚上好多黑媽媽的人聚集,所要叫我地唔好去!
    年紀大左,唔敢就街食野啦!印度野,用好多牛油,食左實頂住個胃,老婆怕胃痛!
    哈哈!我老婆又好少旅行時買野!衫更加唔會買!

    回覆刪除