網頁

2017年5月16日 星期二

2017-5-10四十二年的同事聚

2017-5-10四十二年的同事聚舊。
1975-5-1加入監獄署!還未到 19歲。
監獄有得多不同的工種。
最普遍,最多人的叫 班務工作 Divison Duty,其他還有 收押 Reception Office(行內叫指模房),工程組,教練,更生事務(福利官),醫院,押解組、學堂教官...............
我算是無風無浪的做到退休!
我常說,在前線要講打講殺用拳頭的日子,我就走左去做文職的影相!
要識字識電腦的日子,我才走到前線!做到最尾個三、四年,仲要炒到個唔洗夜更,放正紅日假期的、小期數主管做(小型洗衣房)!正式都無乜點捱過夜更!
 一班從前從特別工種的、指模房同事,原來佢地每四個月會飲茶一次!
今次是第一次參與佢地的聚會!有兩個是我第一日出環頭認識的上司和前輩!數數手指,42年,如果唔係有 Face book 呢個平台!如果同事間,無共同的興趣和活動!一早失散左,老死不相往還!
當日最高領導,詩興大發!
《安享晚年》
琴棋書畫詩酒花
故友茶聚話桑麻
勞累半生為何事
柴米油鹽醬醋茶

23 則留言:

  1. 全部 very effective , 唔怪得攞咁多獎. 讚!!! 好羨慕湯兄能保守這些珍貴的友誼和紀錄,可見湯兄人緣真係冇得彈. 42年! 想不到一下子就過了......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對我自己工作的評價:是做足一百分!工作上的人際關係算是一等一好。

      刪除
  2. Fatty Kor ;
    吹水會地點係唔係......美孚富臨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真好眼力,你常去嗎?一眼認出!

      刪除
    2. Davie kor 咁肯定的問, 那一定是在.美孚.住的.

      刪除
    3. Fatty,Roger Kor ;
      20 多年前,好世界酒樓未執之時便常在此早茶,一盅一件才上班,後來變咗富臨亦常有幫趁,所以一眼便看出,我住在荃灣區50年啦 !

      刪除
    4. 75年 至 77年,經常去荃灣眾安街和福來村!
      朋友有間攝影器材店在眾安街,叫 萬宜攝影器材。
      另一朋友有間閣樓影樓在路德圍。
      我那年就係在這兩度學識影相和黑房!
      晚上我地好鍾意去 一間酒樓食碟燒肉飯!好似叫世界酒樓。
      返工,會去酒樓門口有小巴去元朗,會經大欖!

      刪除
    5. Davie kor 原來住荃灣 ! 都好近喎. 1974~1977我在美孚學習,當時起緊第6同第8期. 班師傅成日一早返公司簽個名就去嘆茶,間茶樓應該喺[好世界]罷?當年學師仔, 得4百蚊一個月,所以冇份...哈哈~~~~

      刪除
    6. 咦 ? Davie kor [荃灣區50年啦] ??? 但對電單車咁有興趣咁有認識 , 好犀利同好先進喎...73~74年臨走前,玩過下電單車,差點在觀塘道成了英雄...哈哈~~~

      刪除
    7. Lui Kor ;
      1973年當時我月薪1700元,做冷氣大機,早知喺好世界我請你飲茶呀,哈哈 !!
      當時職業需要常揸電單車,至90年後期揸Honda-900F(石崗英軍回國轉售的勁車)四汽缸,差㸃成為葵涌道烈士,俾老婆鬧到唔似人樣,從此離開江湖,渣四個轆十分冇引,但現在見到靚車兩個轆都欣賞一番,唉,想當年 !

      刪除
    8. Davie Kor : 1973 已經有1700元!!! @@ 嘩...你是神,你是我師傅.講起電單車,帶我的管工也好喜歡電單車, 日日由對面海揸架電單車返美孚,真係服咗佢....

      刪除
    9. 唔好以為我師傅好有錢呀,佢喺石澳?間鐵皮屋喺潛建的, 兩公婆又住得鬼C咁開心.我同班師兄弟從新界試過去探佢,當郊遊一樣, 好開心呀...不過都40幾年了....

      刪除
    10. 講起美孚,想起新昌,想起[阿爺]葉庚年,想起葉謀遵和近日[惠理]的葉維義.葉家好傳統好好人,可惜不是生意人,[新昌]沒有一路傳下去....

      刪除
  3. Fatty Kor ;
    路德圍行出是青山道口,那間酒樓應該是(新界酒樓)大約在95年左右執咗 !!
    那些年興玩黑白菲林相,我亦跟前輩夜間在雅麗珊社區中心學攝影及沖菲林,黑房晒相,初期他們的沖相藥水是在工業原料公司依藥方配製,十分神奇,至今尚記得名叫(美刀,堅安)的藥名,後期則用富士菲林公司的顯影及定影藥粉,亦有用國產長江攝影公司的黑房藥品 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. Davie kor: 講開黑白相,我6X年張小學畢業相仲黑白分明, 好靚. 之後張中學畢業相就好差...後來的彩色快相仲衰,放堆櫃檯底都會自動褪色,...真係一代不如一代....

      刪除
    2. 顯影液配方都係四種藥粉開成,美刀,堅安係主力,沖菲林,相紙,則份量唔>>同.沙粉,鉀粉唔落或求其落少少都得.
      柯達 D76,D72 而家仲有得賣,不過好少貨而已.
      國產的叫 公元,菲林和相紙都用同一隻葯,叫通用顯影劑。
      柯達 D76 是菲林用,D72 是相紙用,不過出面報館全部用 D72去菲林和相紙。
      D76 冲菲林,底片微粒幼細,但每次沖菲林都要調整時間,一般沖三到四次D藥就無用。
      後期我地都用埋 相紙藥去沖菲林,相紙藥天天倒,天天新鮮,且沖菲林時間快,只3幾分鐘搞掂,正常菲林在20度C水溫下,要沖成10幾分鐘。

      刪除
    3. Fatty Kor ;
      真真的佩服你對攝影有關知識,有關歷史資料,.....失傳啦 !!

      刪除
  4. Liu 兄,60年代,上一代的影樓師傳,沖曬和攝影態度好嚴謹。樣樣做到足,D相和菲林就唔會變色。
    柯達從前稱自己做百年相紙。
    彩色相都因價錢不同,效果不代。
    78至80年代,彩色相競爭大,最記得最低行家價是4毫5仙6,街價 6毫子一張3R…
    但專業的沖晒價是1•2元。
    晒出黎的相,完全兩回事。

    回覆刪除
  5. Fatty Kor ;
    你真是.....老行尊,佩服你的專業知識,看得我十分開心,和新一代玩攝影旳朋友吹水時他們當我是外星人,講西遊,而你除了有這個年代的經歷後,記憶力亦十分厲害,亦證明當年十分用心學習,現代科技進步令很多不久以前的事物淘汰亦理所當然,亦做成消費平民化,當然的幻燈片菲林要交由(愛雪)(天然)寄到外地沖洗,一張彩色相片要差不多壹元(1963)十分昂貴呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀 , Fatty kor 對攝影好專業的. 講真, 現在還有人玩黑白? 仲自己沖印嗎?1978年的山旮旯,除咗黑白自己做, 彩色要收埋收埋, 托人帶去鄰埠做, 成嗰禮拜都未必收到, 因為條路係黃泥路,一落雨唔行得...哈哈~~~

      刪除
  6. 73年,有千七人工,好高 !
    我還是半工讀的日子,在毛巾廠做什工,打箱,剪線頭……9毫子一個鐘。
    電單失事,也是我做攝影的導引,兒時朋友抄車,女朋友16歲……大左肚,要見肚前擺酒結婚,我幫佢揾人影相…做伴郎…就這機缘巧合和攝影拉上關係……

    回覆刪除
    回覆
    1. Fatty Kor 講起往事,令我想起中學同學,未畢業已結婚生子.後來一齊做學師,得個4百蚊,都唔知佢點養家.唉,鬼咩,中三中四已經成日帶d花花公子同penthouse返學校俾人睇 , 仲唔慾火攻心咩....

      刪除
    2. 咦?一霎那已40幾年, 怕老同都做阿爺了,如果後代有佢傳統,分分鐘升級添.做美孚的時候,已經跟墨斗王一樣,狗馬同好,日賭夜賭,希望後來佢會變啦...嘩..人生真是太奇妙了, 想起當年, 百感交集.

      刪除