網頁

2017年5月20日 星期六

2017-5-20 中環 Le French May

2017-5-20 中環 Le French May
第25屆法國五月藝術節將以一場盛大的慶典敲響前奏,匯聚各式演出、現場音樂與美酒佳餚,假中環海濱一連四日與眾同樂。法國五月海旁慶典誠邀您參與慶祝活動,舉杯暢飲法國啤酒 Kronenbourg 1664,體驗節日慶典。
齊來參與一連四日的慶典,感受法式生活精華!
為慶祝法國五月銀禧紀念,法國和香港兩地深具才華的藝術家將在為期四日的活動期間現場演出!他們將渾身解數,以他們獨有的風格和創造力,為您呈獻無與倫比的表演和藝術。

美酒佳餚
在法國節慶傳統之中,美饌與佳釀往往是不可或缺的一環。在開幕慶典中,法國五月將為公眾提供法國地道美食,包括法國芝士、牛角包、薄餅及多款精製熟食,並佐以解渴的 Kronenbourg 1664 啤酒。慶典更設有多個烹飪攤位,邀請大廚即席示範,烹調法式佳餚!
  中環露天瑜珈
在藍天白雲、草地和海風之間,無拘無束,鬆弛身心。CVM與IRIS合辦大型瑜珈及健康節「IRIS:Your Escape with ManulifeMove」,為每日營營役役的市民,提供一趟釋放之旅。一連兩日,大家可在一個露天環境,盡情投入瑜珈、冥想、健身訓練體驗
 路過灣仔



5 則留言:

  1. 哈哈~~零晨一點都仲未瞓?法國五月好似年年都有咁...上次總統投票,話香港有成萬人去投,看來香港法藉人不少,至少我有好多朋友的子女都返咗去打工.嘿,隻1664係法國啤咩?我成日以為係比利時的.讀書嗰陣,都好少飲佢, 我較喜歡飲波打酒. 60蚊杯?太貴了.....

    回覆刪除
    回覆
    1. [法國芝士] ??? 香港人點食呀 ?有幾隻的味道真係好難頂,住咗幾十年都唔慣. 仲有一些洋奶做的,嘩, 陣味呢~~~法國餐又真係好食嘅,就算鬼仔鬼妹成日彈的食堂飯,我都覺得唔錯....可能當年太窮太餓啦,哈哈~~~

      刪除
  2. 閒日我都成十二半先刷牙準備上床,搞得黎都一點!何況第二日是假期!
    近期呢隻啤酒,好積極打入香港市場,不過屬貴價啤酒!一支好似細可樂咁大,超市都要 15、6蚊。

    回覆刪除
    回覆
    1. [一支好似細可樂咁大,超市都要 15、6蚊],太貴啦.可能HK稅重.呢邊一蚊左右,即HK8蚊.同紅酒一樣, 平到好似水,一般6蚊歐元都好靚 , HK竟然成二百...都好嘅 , 唔好咁多酒鬼.

      刪除
  3. 法國大餐.............多舊魚!香港歇後語!
    太臭的芝士,我都頂唔順!
    Blue Cheese 有 d 不是太濃味!還可接受!

    回覆刪除