網頁

2014年3月12日 星期三

2014-3-11歡樂球會五周年飯聚

2014-3-11歡樂球會五周年飯聚!
一班退左休的同事,搞左呢個球聚,不經不覺到了五歲生日!
原來有些發起人,未學識打,己經受左傷唔打!
創會人:喬治!
後排左起:Janny(羽毛球裁判,退休同事的老婆),JOJO(老公係海關時沙)、淑美(最爛玩的球手,可以由第一分鐘打到最後一分鐘唔停),至尊(新界圍村村長,佢話後生時爛賭、爛蒲,月光一族!96年承繼左外公的幾百萬遺產,就提早退休)
  手機影羽毛球!效果都不差!











 橙衫花名叫 芝達!紫衫叫光仔,住錦田過千呎三層復式村屋!是退休中最後生的一個(48歲提早退休,明年先到五十五,所以佢話一直都未有人工加,問佢點解咁早退休:答是因為調佢去離島,又無家庭負擔!咪唔撈)
  白衫叫馬田,民航處,特色就係好鍾意教人打波!理論多多!
綠衫叫 Emmy!退休的 Typing supervisor!係浸會讀左個 粵曲 文憑科程,教唱粵曲!

 趁記憶還在:
後排左起:Wingo,光仔,漢仔,宋國偉,至尊,陸志達,韋國贊,阿蘇,徐廣明,馬田。
前排左起:黃偉祥,Vincy,淑美,會長喬治,JoJo,Janny,Shirley,Emmy,副會長高佬志,莎莉老公(表哥),我。
 淑美生日快樂!


 右起:創會會員哪渣,志偉!兩個都無打啦!


 靚女就鍾意影相!兩個都做左嬤嬤啦!

 







 



 


 








 越美食!越不健康,不過個個都話,食左先算,反正不是天天吃!


11 則留言:

  1. 有一大班志同道合又咁早退休的朋友,難怪T兄的退休生活如此精彩及充實!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢班是從前我不太熟悉的同事!據他們說,從前都係爛賭、爛蒲、爛玩的百厭伙記!由唔識開始學打,到我加入時,都義務教他們打波練波!不過佢地話原來學波咁辛苦,學左十多個鐘就唔學啦!
      難得佢地鍾意打羽毛球,我算是他們中的技術器材指導!幫佢地去買適合打的波!

      刪除
  2. 我發覺 FATTY 影親 GROUP PHOTO 都係係企側面。一定係 SET 好時間掣即刻跑過去嗰隻。
    企邊位肥啲架,所以我要霸中間位。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!係呀!不過如果我帶大機和用靚鏡頭,邊位都唔會變形!不過太重唔帶啦!
      呢 d 就係賣花姑娘插竹葉咁解!攝影師自己無靚相!

      刪除
  3. [老眼昏花]............也可能[醉眼昏花] , 想請問Fatty Kor 究竟參加了多少個球會?
    [歡樂球會] , [奧海城球會] , [紀律部隊球會] , 還有教學生打波...................
    仲要睇埋全英羽毛球大賽.........................
    又要煮飯 , 又要寫[博] , 又要探伯母....................
    樣樣惦, 冇埋怨 , 真係:..............................
    [[難怪T兄的退休生活如此精彩及充實!!!]]
    .............................................
    自愧不如.

    回覆刪除
  4. 退休生活是否充實!那要看你自己點樣安排。也要看你個人的性格,就算沒有什麼活動,我比較鍾意呆係屋企,搞搞呢樣、搞搞果樣,唔洗出街!好快又一天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 答覆不盡如人意:
      看了博文這麼久, 只覺湯兄的球會活動不少...........................................
      [[搞搞呢樣、搞搞果樣,唔洗出街!好快又一天!]].........................????
      可惜我看到的, 卻是非常 [ 活躍] 的另一面...............................
      可能我真是.................[ 老眼昏花].

      刪除
  5. 哈哈!打波真係花左我好多時間!如果唔係要讓身體有足夠時間休息,真係可以星期一、打到星期七!
    一班由年青時一齊打波,又一齊長大,一齊體力不如從前!技術不相伯仲,球聚己經成為生活中的一個環節!
    屋企其實真係好多野搞,搞衛生己經好晒時間!執屋更加是不停要進行!
    呢排又搞張 按摩椅、網絡電視!又四出搵部新電視.....................生活真係忙過不停!好似仲忙過未退休!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~
      [[仲忙過未退休........................]]
      呢個我絕對認同.

      [[執屋更加是不停要進行........]]
      深有體驗. : ))
      我間垃圾房因太長時間沒執拾, 近日發現很多畫作和書本給白蟻吃掉了.
      真是 [ 痛心疾首] , [ 痛不欲生]......................
      成世人積存下來的, 一時之間 , [ 化為烏有]..............................

      刪除
    2. 嘩!白蟻好危險架!分分鐘連間屋都俾佢食埋!

      刪除
    3. 2吋厚的書也可以吃掉, 而2吋木方亦可咬剩得個樣, 認真無堅不摧.............得人驚.

      刪除