網頁

2014年3月5日 星期三

2014-3-6對自己要好 d!

2014-3-6對自己要好 d!
勞碌左大半生!退休啦!常說要對自己好 d。
2014.2月,買兩部新手機,萬一蚊!轉用 4G 網絡上網!

 2013.3月
老婆話成日頸痛!買張天皇按摩椅!

 新一代的按摩椅,真係好接近人手的感覺!而家人仔又越黎越貴,兩個人上一次深圳按摩,連交通食飯!差不多要成千蚊!此消彼長之下,張椅兩萬多唔算貴啦!

 之前試呢張,四萬八!麻麻地!

 網友介紹,呢個按腳的,連大脾都按倒,且有熱力,冬天好舒腳!



 老婆唔鍾意係電腦睇戲!佢話好鍾意睇浙江電視台!即搞,整個網絡電視機盒!
 Lala,下次番香港,叫 Dondon 睇下,佢實好有興趣!

 嘩!剩係國內電視台,都有 192個! 








 其實呢 d 機盒都出左幾年!而家技術好成熟,連舊式電視機(紅白線)都用得!好多香港移民美加的人都會買番部,免費睇香港的劇集!



 安裝成功!
 老婆愛睇的浙江衛視!其實佢話去大陸旅行時,睇 浙江衛視其中一個節目《愛情連連看》,好好笑!
 中國的 Discovery Channel!


 呢個台對我來說、好緊要!全世界的羽毛球大賽,都有得直播!
Now芒果台直撃"我是歌手2" ‎
全港獨家同步直播,頂級歌手勢均 力敵,全程見證歌王歌后爭霸戰!而家都突破埋封鎖!
  最近 Hit 爆的
來自星星的你
類型: 愛情 | 劇情  集數: 21 國家/地區: 韓國 日韓 發行日期: 2013
導演: 張太侑
主演: 金秀賢/金秀炫 全智賢 劉仁娜 樸海鎮
簡介: 400年前墜落在朝鮮的外星人 ,帶著他迄今為止4個世紀的秘密,獨自在首爾的天空下生活著。仍然擁有和初到地球時一樣的年輕英俊的外貌,並擁有著超天才的能力,他就是現任大學講師的都敏俊(金秀賢 飾)。
 不過我一集都未睇過!

 其實會唔會唔合法呢!
2014奧斯卡最佳影片:自由之心(12 Years a Slave)
奧斯卡最佳導演:艾方索柯朗(Alfonso Cuaron)/「地心引力」
奧斯卡最佳男主角:馬修麥康納(Matthew McConaughey)/「藥命俱樂部」
奧斯卡最佳女主角:凱特布蘭琪/「藍色茉莉」
奧斯卡最佳男配角:傑瑞德雷托(Jared Leto)/「藥命俱樂部」
奧斯卡最佳女配角:露琵塔尼詠歐(Lupita Nyong'o)/「自由之心」
奧斯卡最佳外語片:「絕美之城」(The Great Beauty)
奧斯卡最佳動畫:「冰雪奇緣」」(Frozen)


11 則留言:

  1. 唔識睇簡題字,無福消受!

    回覆刪除
  2. 淨睇到上面的電視台 ?
    唔知睇唔睇到日本的電視台呢?
    中央5台用電腦都睇到, 不過好少睇 , 成日都卡住.

    回覆刪除
  3. 大陸台!DONDON要睇我都唔比。
    都係張按摩椅吸引好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸北姑就話啫!連大陸電視都唔比睇!
      張按摩椅下星三到!真係要做宅男啦!

      刪除
  4. Fatty Kor ;
    我在10年前退休時己買了一台Panasonic按摩椅,$26000,嘆咗10年,直到今天運作正常,善待自己呀,Enjoy !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係而家仲平左!
      而家番上去、越來越貴!呢個投資值得!

      刪除
    2. OSIM 好似係名牌, 因為在這邊的電視台廣告日日見到.

      手機/ 網絡電視機盒/ 按摩機..................我一樣都冇.
      ..............................

      今晚同鄰居浙江仔閒談, 講起佢過幾年會去雲南麗江養老.................
      [你打算死在這裡 ?] 老送仔問.
      [.......................]
      我無言以對.
      一事無成. 做人無目標 .
      怪不得十年前一個深圳鳳崗醒目仔話:
      [爛泥扶不上壁].
      除了會寫一點填不飽肚的東西 , 我其實甚麼也不懂................
      包括飲食享受人生.

      刪除
  5. 新手機,網絡電視機盒+埋張新款的按摩椅,何只對自己好d,值頭係 =擁有一個五星級的家!!!
    手机 - 對於住北美洲東岸的朋友由其重要,特别是今年這個超級過份的冬天,如果在路上有咩事,冇個手機你話點算!!
    網絡電視機盒 - 移民家庭差不多户户都有,精神食糧不可缺,比較通行的-TVpad, 已經出了好幾代,最新是Tvpad3, 香港電视台只能看到無綫,亞视及鳳凰衛視,其餘什麽now或有線等就一慨欠奉!Hit爆的韓剧如“星星”就當然要有啦!至於國内電視頻道就不大清楚,因爲“煲冬瓜“暫時都攪唔掂!
    湯學兄,有時間就請再分享一下你用這款網络電視機盒實際經驗,例如:有多少頻道及下載時會否遇到困難等等.………

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢類網絡電線盒我都係第一次用!新手上路,這幾天忙於睇全英羽毛球賽!未得閒精研個盒,粗略睇過,乜台都有,只要你識去搵 apps 就得!
      因為而家仲係用緊部十多年前的 B & O 燈機,睇唔清文字的解像!等我下星期去搞部 三星 的 46吋 LCD 電視機先搞!下午剛同老婆去研究過什麼呎吋!一致通過 46吋最好!

      刪除