網頁

2014年3月30日 星期日

2014-3-30好嚇人的一場黑雨

2014-3-30好嚇人的一場黑雨!
剛和心心一家係酒樓食完飯,剛想去搭巴士回家,才發覺出面狂風暴雨!
轉搭地鐵!見地鐵站警鐘大鳴,地鐵車卡內又漏水!
哎喲!屋企無關窗添.......................好彩吹唔正風,只係小雨點係窗台!
跟住 Whatsapp 瘋傳出事的短片和相片!尚幸無人傷亡!
 


 又一城天花塌下!
  重災區 foot court

   
 
無理咁好氣!食埋先算!
  

  

8 則留言:

  1. Hail 真係好邪,喺美國都見過,嚇到面青

    回覆刪除
  2. 其中一幅成舊石頭咁........俾佢打中的話, 唉........................
    [天災人禍] , 東方之珠發生了甚麼事?
    昨晚好像還是甚麼 [ 地球減電之夜] 呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一D風水術數的人說,人間寃氣重!

      刪除
  3. 落雹香港少見啲,可能十年先一次,我喺香港時都好似只係遇過三兩次,今次都算嚴重。

    美國落得密好人多,地大熱氣昇得快易落雹好多,我哋州通常一年三幾次啦,睇你住嗰區好唔好彩中招,最大都有baseball size架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1967年至去年,天文台僅錄得39天落雹報告,4月份最多,其次是3月,其中1983年最頻密,錄得八天落雹。1998年2月也錄得三天落雹,當時有港島熱心市民誤以為下雪,天文台分析後確定是落雹。過去五年,天文台只在2013年3月錄得一天落雹。當時有強烈雷暴經過本港,有報告指港島山頂及西貢清水灣出現小豆般大的冰雹。
      天文台高級科學主任陳世倜曾撰文形容大雹塊從高空墜下的威力如炸彈,1981年有報告顯示雹塊直徑達10厘米,該次雹暴打到一些屋簷穿洞。過去也有市民拾起雹塊,珍而重之的放進冰箱收藏。

      刪除
  4. 早上收到好多相,真係嚇一跳!跟住FACEBOOK就洗哂版。
    FESTIVAL WALK先慘,希望保險賠啦。
    無人傷亡實在萬幸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我波友話,佢星期日下午係東莞乘巴士返香港,一路上架車都俾冰雹追打,原本三個鐘的車程,搞左八個鐘先返到香港!

      刪除