網頁

2014年3月3日 星期一

2014-3-3五十一年的重聚!

2014-3-3五十一年的重聚!
有人話!超過十年都無轉手提電話號碼的男人!應該算是好男人!老實人。哈哈!我個手提電話號,應該用左十五年!
星期六,接到小學同學來電!無見十幾年的小學同學、還搵倒我!佢話其實試下睇下個電話號碼!係咪我!
星期六 2014-3-1是:小學 一年一度的校友會會員大會。問我點解無去。
我話我去左幾年,都唔見有同班同學,今年無去啦!
於是相約今天飲茶!
各位!我係咪好易認呢!
記憶還在:
第一排左起:?,黃苑華,周惠蘭,李五妹,霍Sir,校長,區玉珍,?,?梁倩如,?
左起:我,?,張波,梁志勳,黃浩泉,鍾偉原,?陳敬國
左起:?,林汝康,?,,陳順福,陳俊偉,黎紹華,?,?,
左起:黃淑芬,黃穎慈,楊美眉,歐陽潔玲,?,?林上華,何秀娟,?,
 小學同學相約早上十點,係尖沙嘴彌敦道的鴻星酒家總店!
  鴻星海鮮酒家 鴻星海鮮酒家創立於1989年,以製造飲食話題作為市場定位,多年來不斷為顧客帶來經典飲食驚喜,引進多款新穎的食材,石頭魚、黃油蟹、和牛、卡通點心、等更成為集團的招牌產品。集團廚師積極參與各項廚藝比賽並獲獎無數,接受本地及海外傳媒的訪問,務求將香港美食帶至全世界。
  呢間野都算幾舊!茶客都算少。



  1963年一齊讀小學一年級!六年都大家同一班!
左邊的同學(黃苑華)八十年代移左民去加拿大多倫多打拚,同丈夫胼手胝足搞左間膠袋廠!生左三個小孩!佢話十三歲就出黎打工,做到而家五十七歲,振左四十四年!係時間要退休啦!今年決定正式唔返工啦!
右邊的同學,係由我一年級就同班 (1963年)—到六年級!有個仔都成四十歲!
 兩位女同學讀完小學就無昇讀中學!借人地的兒童證去工廠做車衣女工啦!如今大家都準備登【陸】之年!

係酒樓由早上十點,吹水吹到下午三點!好似還唔多夠時間去訴說從前種種!
好彩間酒樓真係無乜人幫襯,連午市都唔見爆滿!
返屋企搵番本小學畢業紀念冊睇下!立此存照!
 


 











 


12 則留言:

  1. Tong兄,
    好男人你肯定是當之無愧!
    拜讀各下的網誌後,才真正感受到什麽是光陰似箭 - 是那麽遠,又似是這麽近!
    電視剧有云:“人生有幾多個十年“,何况我們是半世紀還要加上一年!
    今次真的要多謝梁倩如的安排,增添了我這次回港的收獲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!咁叻識用手機回應!
      一定找天晚上帶你去食 d 特色野!

      刪除
    2. 最近網上流行這樣一段說法:10年以上不換手機號碼,只有一個號碼,二十四小時開機者,是個相當值得信賴和可交之人。

      據中國、美國、英國、韓國、俄羅斯等國抽樣調查得出結論: 如果一個人的手機號10年以上保持不變,可以判定這是一個值得信賴的人。

      為什麼說他是一個值得你信賴的人呢?

      從幾個方面可以分析並了解到:

      第1、他不欠別人多少情;
      第2、也不可能欠別人多少錢;
      第3、還有不怕有人找他麻煩;
      第4、念舊情,希望老朋友很多年後還能找到他…

      是不是挺有道理?因為你無愧於人,所以不必換號碼;因為怕朋友找不到你,所以也不願去搞個新號碼。這樣的人不能信賴,怎樣的人才能信賴?

      刪除
    3. 説得對!
      君子坦蕩蕩呀!!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 有間係香港的煲仔飯好正!豬骨煲好味,不過好多人,要食頭圍六點,一係晚上八點半後!
      呢個係我舊日的網誌!
      http://mwtong.tumblr.com/archive

      刪除
  3. 哈哈哈哈哈,喺OFFICE睇到,大笑咗。一睇就認到你喇FATTY!!童年現在一般可愛!
    你仲留返咁多嘢。我諗除了相我無任何小學物件留低。
    我當年紀念冊寫嘅嘢係一樣。你同學仔啲字都唔差喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!係咪一眼就認倒我呀。
      無啦!都係得番本紀念冊和 d 相!
      唔通真係三歲定八十!我都覺得個樣差不不多!

      刪除
  4. 我都好想搵翻小學同學,但係搵唔到,FB又無,google又搵唔到。其實有兩個同學我未離開香港前都每隔三五年都會聚一聚,但係我又唔見咗個聯絡喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以試下去呢度搵:http://hk.yoshioris.com/!睇下搵唔搵倒!

      刪除
  5. 從牛頭角去到深水埗返學?
    那年代的交通並不容易啊............................

    回覆刪除
    回覆
    1. 從前我地 d 小學同學,一般都係住深水埔附近!那年代深水埔居民上公屋,一般就搬去彩虹、牛頭角、坪石那邊!
      那些年有學生半價証!學童巴士月票!記得同學一般係搭架 2A 巴士番學!我地行路返學的,好羨慕佢地日日有得坐巴士,那年代坐巴士係好開心的假期活動!其實到今天也是我地兩公婆的其中一種假期活動!

      刪除