網頁

2014年3月30日 星期日

2014-3-30又係浸梅酒的季節

2014-3-30又係浸梅酒的季節!
今次用九江三蒸!$188蚊 5.18 公升,即係幾多斤呢?應該係大陸 十市斤!即係香港的八斤半!

買左六斤梅,新出,要十蚊斤!三年前賣八蚊斤!

2011年4月、浸左三十支花雕!而家飲剩、送人,仲有三支左右!









其實咁樣算唔算釀私酒呢??
2014-4-1愚人節浸梅酒!飲左蠢蠢地、幾好呀!

13 則留言:

  1. 可否介紹一下梅子酒的好處和製法呢?
    製成品的酒精濃度會否跟九江三蒸一樣?
    法國的[ 私釀梨酒]我喝過......只那香味已可醉人.

    回覆刪除
    回覆
    1. http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130505/18249351

      刪除
    2. 做法:
      1. 青梅去蒂,可用牙/竹籤輔助
      2. 用鹽和少許水搓洗青梅一會,再加水至剛過面,浸三十分鐘,之後再冲洗,作用為去污和農药
      3. 用布抹乾,放在筲箕上,用風扇吹乾
      4. 將青梅放入清潔玻璃樽,加入糖,再加入醋或酒 (份量後敍),淹過青梅
      5. 倒至約8分滿即可,約1至2個月可打開瓶蓋,釋放氣體,以免爆瓶
      6. 密封,放在陰涼地方,保存過程中,也可經常搖晃瓶子,讓糖水均勻溶解。約四個月可飲用。

      搜尋所得資料的材料份量各有不同,我參考了以下的份量的比例:
      :
      梅酒 - 青梅500g、糖蜜黑冰糖300g (有食譜不加) 、米酒 1kg
      梅子醋 - 青梅1kg、糖蜜黑冰糖1斤(600g) (有食譜不加)、陳年醋600cc (註:我買的陳年醋,也是教用這份量,但實際是1:1:1較適用,不知是否與瓶子大小有關)


      如兩年內未喝完梅酒,會有苦味。可不要喝,再繼續放置約五年後,梅酒會轉為更濃郁香醇的甜味口感。

      梅子醋的好處:殺菌解毒,刺激食慾,幫助消化,保持窈窕,並可解除疲勞,改善酸性體質。飯後以8倍冷開水稀釋飲用。喝醋後需潄口,以免傷害牙齒和牙齦。

      刪除
    3. 青梅味道濃郁芳香,是非常有益的食材,早在《本草綱目》便有為梅留名:「梅,花開於冬而熟於夏,得木之全氣。味最酸,有下氣、安心、止咳止嗽、止痛止傷寒煩熱,止冷熱痢疾,消腫解毒之功效。」

      酸青梅為鹼性食品
      而近代亦對梅的益處推崇備至,青梅含有多種有機酸,尤其是檸檬酸含量在各種水果中含量最多,有助促進人體內的乳酸分解為二氧化碳和水排出體外,恢復疲勞,且有利鈣的吸收。而有趣的是,雖然青梅吃來很酸,但它其實是強生理鹼性食品,能中和酸性食物,對提高智力有幫助。近年最為人推崇的保健食法就是喝梅子醋,生津去疲勞,亦有排毒護肝之效,加上用法簡單,每天喝少許便成,亦漸成保健養生風潮呢!

      刪除
    4. 原來是寶!!!
      謝謝資料和分享.
      活了幾十年, 只識得[酸梅湯] , 而且還是在於它的 [ 好好飲] 而已.
      有機會都會試試.
      謝謝.

      刪除
    5. [[2011年4月、浸左三十支花雕!.................]]
      @@@..............

      刪除
    6. 梅酒好易飲醉人架!因為易入口!三蒸成 38度酒精!
      三十支,送左一半俾朋友!自己飲,三年來,都未飲晒!一個月都飲唔倒一支!

      刪除
    7. 你同太太一齊飲?
      俾著我, 分分鐘一日一支........................
      有時候條氣唔順, 想得太多, 一晚一支紅酒.
      不過梅酒可能唔得.特別係伏特加同三蒸浸的.

      刪除
    8. 我無一個人飲酒的習慣,一定同老婆多,一係波友!
      打邊爐、食川辣野!會飲多 d、
      只開心時飲!唔開心唔會飲!

      刪除
  2. 我幾年前都用FATTY你個RECIPE浸咗啲梅酒,唔知成三年仲飲唔飲得?我見到啲酒黑色架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 三年係梅酒最靚的時候!你用乜酒做原材料,如果係花雕,係好深色架!

      刪除
  3. 請問你支三蒸酒邊樹買架?

    回覆刪除