網頁

2014年3月1日 星期六

2014-3-2摄影分享

2014-3-2,星期日!攝影分享!
早上收倒細佬上海傳來的 Whatsapp 短片!一條拍保衛大嶼山郊野公園短片!又拍得幾好!
再上呢位攝影師的 Facebook 睇!好一個 MK Look的年青人!齋睇樣,唔會估倒是有如此素質的攝影人!
 
















12 則留言:

  1. 極高水準的作品 , 怪不得會得[ 國家地理雜誌] 的獎.
    美景就在眼前, 但很少人能像他一樣[捱更抵夜] , 嚐盡風霜的在山頭守候.
    看了他的作品和短片, 誰能不為HK和大嶼山[ 心動] 和 [感動] ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係大東山腳下的石壁水塘!捱左十二年零兩日!!嚐盡風霜雨!

      刪除
    2. Fatty Kor ;
      在職場的生涯中面對80%是設備,20%是人事,時光過得平平無奇,而你的過往生涯歲月中充滿危機四伏,面對奇人異事,面對引誘,長期自我監察檢點,這種生涯並非易過,從你年青與今天的相片比較,歲月風霜留痕呀!!

      刪除
  2. Lui Kor ;
    今天"洪七公"冇飲两杯法國路易14......當堂文采依然,.....呢位後生哥的作品十分有氣質呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!作品一般!心機最重要!

      刪除
    2. [[心機最重要]]
      呢句真. 其實都唔知要守候幾多個晚上先可以成為[追星一族].

      K 兄 勿要跟阿拉開玩笑. 既然是"洪七公" , 仲邊有銀飲[法國路易14]丫, 普通紅酒而已 , 不過開親都要飲到盡先會停止.
      晚晚一樽 , 不知要為五斗米折盡多少條腰至惦..........所以有時都覺得自己越來越 [冇腰骨] , [冇骨氣]...... : ))

      刪除
    3. Fatty Kor ;
      你猜一猜Liu Kor是不是上海人? 如非則是馬拉人,因上海人說自己是"阿拉",而馬拉人的真主稱為"阿拉",職場上我被上海人統治了30年,年青時亦與馬拉人相處多年,所以Lui兄如被我猜中....我可用上海話及馬拉話與他溝通溝通,嘩!他鄉遇故人呀,哈哈!!

      刪除
    4. Liu 兄精通多國語文字!真係摸不著他的底。
      去睇佢寫的:四壁居物語
      少年容易老.學業成就難.一寸光陰一寸金. *ここでは不毛地帯です* これは架空の物語である。 過去あるいは現在において たまたま実在する人物、団体 出来事と類似していても それは偶然に過ぎない。
      真係要花心機去睇!不容易搭嘴架!

      刪除
    5. 承蒙倆位好友過愛, 不得不在此補充補充 :

      K 哥: 我不是上海人, 但卻也在上海人的公司[玩] 過一段日子 . 我在文維兄的網誌早有說過. [新昌] 的葉謀遵先生是咱的舊老細.
      至於馬拉, 我的舊好友是大馬華僑 , 也曾是馬共, 他比我的語文天才好得多.
      Fatty Kor : 我那邊是[ 不毛地帶] , 所以.......正如你所言: [....不容易搭嘴.....]
      至於你所引述的一段日文, 大意就是 : [[ 所有人物故事俱為虛構 , 如果與現實的人與事有所相同, 那也是純屬偶然........]]

      仍是老一句: [ 人生也有涯而智也無涯].

      學習是[一生一世] 的事.
      這也是[人生]令人[ 討厭] 和[ 可愛] 的地方...............................

      謝謝倆位的垂注.
      [人生苦短].
      我只不過大家生命中的一位過客..................
      一位稍縱即逝的過客.
      沒有[深究] 的必要........................

      刪除
    6. 徐志摩
      我是天空裡的一片雲,
      偶爾投影在你的波心──
      你不必訝異,
      更無須歡喜──
      在轉瞬間消滅了蹤影。

      你我相逢在黑夜的海上,
      你有你的,我有我的,方向;
      你記得也好,
        最好你忘掉,
      在這交會時互放的光亮!   

      刪除
  3. 真係人不可以貌相。我都覺得好MK,但原來咁有水準!等我GOOGLE吓佢先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!即是說我地同呢代有代溝啦。

      刪除