網頁

2014年2月27日 星期四

2014-2-27為相識三十年、一齊打波打左三十年同事整個網誌。

2014-2-27為相識三十年、一齊打波打左三十年同事整個網誌。
今朝一早,收到個陌生電話:擘頭第一句就說我係 XXX,呢個係我新電話,可以收 Whatsapp 的,第日打波唔洗次次打電話問你啦!
一個從不用信用卡,手電都係太空卡!因為俾新聞嚇怕!驚有天價電話費,又驚信用卡俾人盜用!
為左怕細路成日玩電腦,家中從不用電腦上網!寧願佢去圖書館上網!而家個仔都 21 歲!
去年才夠膽買部 Gaxlaxy Tab ,俾個仔收學校電郵!
不過問題又出現,兩個人爭用部 Tab!
今日佢叫我 sent 番 d 相佢新電話度!佢話 d 相俾佢個仔鏟走晒!等我搞左成日去搵!

你地猜猜他是誰?

2011-4-18順寧道老三火鍋!







2013-4-30退休上左大陸蘇州住的舊同事波友(右1),我地叫佢做傻仔明,撈左18年,食左20張 port,一次醉酒打差人上 court(無罪),次次臨昇級都食 port!

呢度四條友就係從前由朝早九點一直打到下午六點的波友!


 2011年8月22日,波友同我慶祝生日和退休前度假!
  2014-2-26新九龍廣場稻香火鍋!






又是那些年的相!

1984年的石壁!

10 則留言:

  1. 咁似我爸爸媽咪嘅?佢哋唔多用信用咭, 上網買嘢佢哋覺得危險過跳傘。
    粗眼眉嗰個係老闆?佢後生條眉已經係咁LU喎。 做乜佢去幫襯稻香火窩 = )

    回覆刪除
    回覆
    1. 粗眉果個唔係火鍋店老細!係我舊同事和打羽毛球的拍檔!
      就係連信用卡都無的主角!
      一退休第一天,就起床都起唔倒!行都行唔得(因二、三節頸椎退化),無晒人生樂趣!經我多番鼓舞,才出番黎同我地打波!
      早兩個月又唔知乜事,又行唔倒!食左個幾月消炎止痛藥,本來打算從此掛拍!不過好番就同我地打番波,同舊友相聚!
      希望佢懂得對自己好點、及時行樂的道理!

      刪除
  2. [[無晒人生樂趣!經我多番鼓舞,才出番黎同我地打波!..................]]
    這就是我眼中的Fatty kor.......重情重義.

    那個年代 ,凡是名字有 個[明]字 的, 都係[ 傻仔明].
    真係唔知要多得邊個? [ 老夫子] ?
    不過退休之後會選了蘇州……….[邊個話我傻, 我請佢食燒鵝…………]
    嘩, 哈哈~~~~~~~~~~~~~~~
    上次你們上蘇州 , 不知有冇搵 [ 明哥] ???????

    眉粗, 在相學中有好多解釋…………………….
    如果能綜合你朋友的人生, 再加以研究 ,
    不愧是寶貴的資料……………………….
    不過 Fatty kor 是信教的人……………..
    所以到此為止.
    祝周末快樂.

    回覆刪除
  3. 眉在人相學中,有多重代表的義意,最主要重心,是代表個人的用情態度──是細心或是粗疏?是專一或是凌亂?
    眉毛粗的人,其性格多為粗心大意,若加之眉毛濃不見底,一生中難免會有血光或牢獄之際遇。其優點是有尊重女性的傾向,若是男性,多數為怕老婆之人,若是女性,則行為主動,喜歡照顧弱小,容易嫁給比自己年紀小的丈夫。
    講得幾準架!粗眉同事雖無血光牢獄之災!真的不是一個細心的人!佢的故事,又係人間經典!
    呢個傻仔明,係神龍見首不見尾的同事,只有佢搵你,你搵唔倒佢!每次留低的電話,都打不通!佢每年都會番香港搞搞銀行野(打下簿、提款)!跟住就搵我地打波!
    點解佢會去蘇州住?!一匹布咁長的中港婚姻故事!不過真真假假,正如上次一聚說:都過左成三十年、都一齊!假都當真!
    我地那年代:逢【明】必傻仔、【強】必潺仔.................

    回覆刪除
  4. 中國的掌相面相學和紫微斗數等, 其實是積累了很多前人經驗和觀察而來的,
    可惜很多時被誤解為[迷信]..................

    上左蘇州成三十年? 是結婚後就上去住還是退休才搬過去?
    如果30年前就已經搬了上去, 明哥仔都好勇.......; )

    回覆刪除
  5. 其實佢同個大陸女人(當時係有夫之婦)經過好長時間的糾纏,離離合合!明哥花盡家財,我地都一真覺得佢俾北姑呃錢!
    退休(45歲提早退休)後才贏得美人歸!而個女人又話唔慣香港的生活!明哥便結束香港的所有!北上定居!

    回覆刪除
  6. Fatty Kor ;
    今日Lui兄咁有興趣大講人生,哈哈,....每一個人青葱歲月的時光均有自己的故事,有為前途拼搏,為感情付出.....,看看Fatty Kor年青時的相片,嘩!青春無敵呀,Lui Kor 浪跡天涯多年當然另有故事,各有前因呀,.....蘇州姑娘的...吳儂軟語...唔係咁易頂,哈哈!!

    回覆刪除
  7. 吳儂軟語!不過發爛渣時好厲害架!我係杭州見過佢地鬧架!
    97年時係香港見過明哥老婆一面!好白,全身港式打扮,唔出聲你唔知佢係北姑!
    只差對腳穿的是大陸時款女鞋!其實而家都可從對鞋睇得出強國人的品味。
    我同明哥的妹妹同係公教學生文壇的會友,那時她差不多隔個星期打電話來問佢哥哥的事!佢話佢哥哥借酒消愁,搞到係屋企日日都好慘!

    回覆刪除
  8. K Kor 不要笑[ 老子] :[ 阿拉] 日頭的回應一般都是[ 人話] ,
    晚上收工, 飲得兩杯............有時連老豆姓乜都唔知, 所以有時D 回應會偏激一D..............
    所以.....................
    所以我經常問自己: [今朝酒醒何處...........................]

    看到 Fatty kor 的回應 , 我只想講: [我好明白明哥仔的心態.]
    所以每次睇 [神鵰] , 我唔會鬧李莫愁...............................
    因為 .....[問世間情是何物.......................]
    大家唔係[當事人] , 好難明 的.

    [陰] 同[ 陽] 兩者的關係其實係乜呢?
    唔通真係只有[ 正] 與[反] ?????????

    我喜歡看人, 也喜歡知道他/她們的人生, 因為紀錄下來 ,
    就會得出一個[概念] :......................
    [相由心生].

    [吾生也有涯而智也無涯]..............................
    只恨腦筋發育得太遲, 到了行將入木,
    竟然發覺[研究人] 原來也是很好玩的一回事.........
    不過能不能[ 溫飽]..........
    That's the question...................
    A real question.

    回覆刪除
    回覆
    1. 從前好多人都話我地份工:陪人坐監!有乜好做!
      不過我覺得我地份工,係要你發掘其樂趣,而而且係一份好難做得好的工作!
      因我我地工作的對像:全是人!仲要係被社會標簽左係壞人的人!
      如果去續個去研究!真係可以耗你幾生的時間!

      刪除