網頁

2014年2月3日 星期一

2014-2-4年初四!追風的小丫頭!

2014-2-4年初四!追風的小丫頭!
而家好多家長都會花錢俾人影小朋友的相!能影得自然出色的唔多!
大自然的光線,最難模仿!影樓打燈功力要好高,Photoshop 都只能勉強應付!
小朋友唔洗刻意去著靚靚,家居服最生活化、最教人窩心!
追風的小朋友最難影!
心心 御用攝師 又黎啦!








 
 
  

 
 
  


K 哥!d 影下午影架!係咪好頂引呢!

16 則留言:

  1. 唔怪得心心封你做No 1 Best Friend , 御用攝影師影得人咁靚 ,
    威過香港前事頭婆個御用 Sir Snowdon....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~~~~~~~~~~~~ :))
      我真係老啦, 唔記得時間過得咁快, 人地已經升左級添.
      話真, 即時捕獲童真, 真係Lord Snowdon 唔及Fatty kor.
      佢係要擺定定的舊式影樓相.
      講開影樓相, 法國有間影樓都好出名, 今晚飲大兩杯一時醒唔起唔記得.
      不過影生活相呢, 就一定記得Robert Doisneau同 Henry-cartier Bresson.

      刪除
    2. Harcourt . 就是那專門影黑白明星相的影樓名字.
      跟香港當年的[國際攝影].....[平分春色] , [ 各領風騷].

      刪除
    3. Robert Doisneau,法國平民攝影家,與Henry-cartier Bresson並稱為一代攝影大師。兩人的攝影都以紀實為主,但風格卻不盡相同。Henry-cartier Bresson經常出遊,作品比較深沉嚴肅,關心各地民族疾苦;Robert Doisneau則一生只以他所居住的巴黎為創作基地,喜歡在平民百姓的日常生活中抓取幽默風趣的瞬間。
      1934年的巴黎,正處於黑白電影的黃金時代,亦正正是Studio Harcourt Paris的誕生之源。傳奇女攝影師Cosette Harcourt (柯姿特.雅顧)與巴黎新聞業巨頭Lacroix Brothers、Nina Ricci的兒子Robert Ricci聯手創立Studio Harcourt Paris。Studio Harcourt Paris近一個世紀以來堅持採用拍攝傳統黑白電影的光影技巧,捕捉能彰顯人物輪廓深度與立體感的肖像作品,發掘其內在氣質,豐富了影像的生命力,相片塑造出如「光線雕塑」般的電影及劇場感,令相中人傳達出不受時間洗禮、成為永恒經典的力量。匠心獨運的技藝令Studio Harcourt Paris成為名流雲集的知名去處,政治家、作家、畫家、藝術家、明星等風雲人物慕名紛至沓來,當中包括著名法國詩人藝術家Jean Cocteau (尚.高克多)、西班牙畫壇巨匠Salvador Dali (薩爾瓦多.達利)、西方性感象徵Brigitte Bardot (碧姬.芭鐸)、「法蘭西之吻」Sophie Marceau (蘇菲.瑪素)、 奧斯卡女主角Marion Cotillard (瑪莉安.歌迪雅)、時裝界老佛爺Karl Lagerfeld、中國當代畫家岳敏君,以及楊紫瓊、范冰冰、黃秋生等亞洲知名影星。

      刪除
    4. http://www.ifc.com.hk/studioharcourt/tc/

      刪除
    5. Fatty kor 真是功力深厚 , 神通廣大 , 一下子就找到這樣好的資料.
      THX.

      刪除
    6. 年青時讀美術、廣告、攝影設計!書本上的知識還記得。
      那些年出名的攝影師,還有David Hamilton,英國攝影師。他出生於1933年的倫敦。 David Hamilton當過ELLE的攝影師、英國雜志QEEN的藝術總監等等,作品也不斷被各種雜志刊載。到了60年代末,他的作品已有了固定的風格、就係得果濛字。哈哈!
      筱山紀信,1940年出生於東京新宿,1958年畢業於日本大學攝影系。他在大學期間,他就已經是一個為攝影界關注的富於創意的年輕攝影家。
      郎靜山(1892年6月12日-1995年4月13日),浙江蘭溪人,生於江蘇淮陰(今江蘇省淮安市),中華民國極負盛名的攝影家,於1949年遷居臺灣後曾經幾度遷徙,曾住過臺北臨沂街以及新北市板橋區。

      刪除
    7. David Hamilton ?
      唯美大師呀 ! 對於我們那班睇[Melody : 兩小無猜]長大的, 他簡直是[神].
      他的作品不單構圖優美, 而那些相中人的姿態更令人[想入非非]………..
      [意有所指, 美而不淫呀細路, 咪心邪啦你……..]
      巴黎蒙馬特山 ( MONTMORTRE )的一眾[ 華人藝術工作者]如斯教訓.

      也是真的, 當年在[龐畢度中心] 展出的時裝攝影大師 Helmut Newton 將一眾最紅的世界名模脫光呈現世人眼前的照片, 其吸引力竟然沒有穿上時裝同一姿勢的吸引 , 可證留下給人遐想的空間是很重要的.

      講到Hamilton 的[濛籠鬆] , 同期的還有一位Sarah Moon , 人如其名, 作品一如瓊瑤所說: [月濛濛雨濛濛], 亦是極具[ 詩情畫意].

      四眼初哥問[蒙馬特山上的華人藝術工作者]怎樣才可拍出那個意境…….

      [Easy啦 ! 在鏡頭前呵啖口氣就得啦………]

      曉!!! 搵笨.

      講開[唯美] , 趁飲大兩杯, 又[ 想下當年]………….

      以前香港都有個電影[唯美大師] , 唔知係咪叫[何維] 定乜鬼[ 唯] , 佢拍左部叫[丹麥嬌娃] 的電影(伊雷主演的) , 睇到個班[血氣方剛] 的香港仔以為在丹麥真係周街靚女等住你………………..
      曉 ! 又係搵笨 . 去到哥本哈根 , 連紅燈區都冇個.

      講返正經野:
      實在好懷念 郎靜山先生的風景攝影 , 十足傳統的山水畫一樣.
      以前在香港 , 經常在[ 攝影畫報] , [ 攝影世界] , 同台灣的[光華] 雜誌可以見到 先生的作品. 常常以為那是[ 山水畫].
      [超, 乜咁架勢 ? 在黑房做下手腳就得啦……….]
      當年的[包頂頸] , [唯我獨尊] 說.
      [講就容易] .
      喂 , 大佬 , 如果你冇藝術細胞 , 冇先前的構思同構圖同咁靈敏的眼光去捕捉 , 你係黑房做耶穌都冇用啦, 係咪 ?
      ……………………………………………………

      日本仔冇有識得, 講住咁多先. 頂唔順, 要搵周公.

      刪除
    8. 何藩,出生於上海,幼年即隨家人移居至香港,為國際級知名攝影師,於1958年獲得攝影十傑冠軍, 及20世紀電影導演。 於1961年加入邵氏,初時曾任場記,後轉任演員。1965年所飾演的唐僧深受好評,並且演出續集。1966年創作實驗電影,作品獲選入不少國際電影節。

      刪除
    9. 遲 d 有時間,將你提過的攝影師寫篇 網誌!一定讓人開心過引!

      刪除
    10. 呀 , 原來是何藩. 另外部電影原本係[ 呂奇] 導演 , 1973年卲氏出品.
      攪亂哂 , 認真對唔住唐三藏何先生.
      Fatty kor , thanks a lot.

      刪除
  2. 佢唔係 Sir 咁低級架!係百爵黎架!Lord Snowdon 時裝攝影師,英國瑪嘉烈公主既前夫!
    佢影細路一定唔夠我叻!哈哈!

    回覆刪除
  3. 攝影技巧一流, 但MODEL都要心心咁咁靚先有好相呢!

    回覆刪除
  4. Fatty Kor ;
    高手試劍,口服心服.....這輯相片的動態,採光的思維及器材調校.....無話可說,十分極度頂引,.....心心的頭髮邊光不是容易拍的....頭髮絲清楚可見,...有類厨房大師父的 "刀功",並非擦鞋,我自己就不能100%掌握,久不久撞彩才有此種佳作,是Fatty Kor過往在職場上長期操練的成果!!

    回覆刪除
  5. 哈哈!而家有自動對焦,都未必捉得住細路四圍跑!
    影親小心心四處跑,我都係用番手動對焦去影、才快而準!

    回覆刪除