網頁

2014年2月5日 星期三

2014-2-5初六深圳探秘之南頭中山公園行

2014-2-5初六深圳探秘之南頭中山公園行!
到達深圳先醫下肚!
 Lala,呢 d 就係 Dondon 小時候食的腸粉,唔同香港的!








 網上查左要去崗廈村搭 301公巴!嘩,係崗廈村又差點迷路,搵左成個鐘先搵倒呢個巴士站!原來巴士站係崗廈北的地鐵站隔離,離崗廈地鐵站好遠!



 


 


由上車起,要坐十四個站先到中山公園, 都坐左差不多成個鐘先到目的地!全程有五十個站,咪要坐成三個鐘!

 深圳的中山公園位於深圳市區南山區,占49萬平方米,始建於1925年,是深圳市歷史最悠久的公園。






  

 又係桂花樹!



 
 




  從1906年的鳳岡學校算起,南頭中學至今已有百年歷史。清朝嘉慶六年(公元1801年),南頭中學所在地建起鳳岡書院,成為遠近聞名的讀書聖地;1906年,改為“鳳岡學校”。100年來,這裡共培養了3萬多學子,遍布美國、英國、德國、日本等地。
 學校占地面積約5萬2千平方米,依山傍海,環境秀麗。教學樓、科學樓、功能樓、行政辦公樓、學生公寓、師生食堂群樓聳立;標准的400米塑膠環保跑道,古木參天的校園,雄偉壯觀的校門,盡顯百年老校的青春活力。學校先後被評為省一級學校,省現代教育技術實驗學校、省田徑傳統學校、省級綠色 學校,已通過廣東省國家級示範性普通高中的初期督導驗收。
 鳳崗書院是清朝時源於南頭古城的書院之一,原來是海防廳的舊址。1679年(康熙十八年)該地改為東莞場署,1801年(嘉慶六年)改建為鳳崗書院,布政司康基田為其題額。1906年改為鳳岡學校,成為深圳歷史上最早實現現代化教育的學校。





4 則留言:

  1. 啲腸粉好多餡咁呀。DONDON話佢細個嗰隻牛腩腸粉係豬腸粉底,牛筋腩喺面喎。
    啲公園草地比人行吓坐吓咪幾好,香港嗰欄住哂得個睇字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!大陸的腸粉皮薄好多,和香港不同!各嶺風騷,不同口感!
      而家香港的公園、d 較大幅的草地,都多數開放俾人坐!

      刪除
  2. [[…. 深圳的中山公園位於深圳市區南山區,占49萬平方米,始建於1925年,是深圳市歷史最悠久的公園。…..]]
    陰公! 睇完上次花展的文章 , 我一直以為那是開放之後的[新建設] , 看來我的深圳印象還是停留在70年代初第一次回鄉時那又殘又破的窮鄉僻壤形象.
    慚愧!慚愧……………
    上周新年時候遇到一個黎巴嫩朋友 , 踫頭第一句他就是 [恭喜發財].
    驚愕之餘問他是那裡學的.
    [我每年都去深圳廣州幾次呀 , 多少總學到一點…….]
    他做出入口生意 , 經常到東莞和廣州交易會的.
    [你不怕中國的食物?.........]
    看得網上新聞多, 未免白痴的有此一問.
    [????? 你不會以為站在你面前的真的是[鬼] 罷? 去到中國 , 我甚麼都吃, 不然的話 , 我去來做甚麼 ?光泡在酒店 ?
    老弟, 我老實的告訴你, 中國的毒食品我早在電視台電台RFI (法國國家國際電台)聽過, 你信?
    死抱成見是不成的, 你不會看到這世界在改變 .
    連你也這樣想的話, 怪不得你會留在這山卡拉幾十年了…]
    [……]
    這樣直接的回應 ,一時之間我也不知[媽他媽的…] 還是[慚愧得早死了好過…]

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有毒食品全世界都有!也許經常發生在你身邊而不知。
      我波友係英國開 take away 餐館,同我地講,d 油一新開,就第一手炸蝦片,跟住開始用,用到炸唔倒野,就用黎煮咖哩膽和其它獻汁!咪一樣係有毒食品!

      刪除