網頁

2014年2月8日 星期六

2014-2-8一點分享!近期大紅於國內的 阿GEM

2014-2-8一點分享!近期大紅於國內的 阿GEM!
2014-2-7 【我是歌手2】G.E.M.唱廣東歌 全場揮手又攞第一
 G.E.M.(鄧紫棋)昨晚在湖南衛視播出的《我是歌手2》,獻唱Beyond嘅《喜歡你》。不過原來除咗佢唱廣東歌,仲有一位歌手唱廣東歌,就係周筆暢!筆筆揀咗張學友嘅《愛火花》唱,表現仲唔錯添!
講番G.E.M.,如傳聞一樣今次冇騷巨肺唱功,開頭耳機有啲問題,搞咗一輪終於再唱番,加上呢日佢仲好識帶動氣氛,尤其當《我是歌手2》班觀眾嘅反應以誇張出名,都被阿G.E.M.感動,就連樂手都一齊揮晒手呀。
G.E.M.唱完之後,仲有好多觀眾(有男有女)大叫佢「女神」,睇嚟佢喺內地都好吃得開。最後經過觀眾投票,G.E.M.又成功重奪第一位置。人民網2014生1月27日電,據香港大公網報道,香港鐵肺歌手鄧紫棋(G.E.M)參加《我是歌手2》連拿2次冠軍,人氣和討論度再上高峰,鄧紫棋經紀人透露,她價碼從比賽前的3萬港幣(約23375人民幣),短短4周就飆漲到60萬人民幣。
Youtube 係香港封鎖左,要用 Firefox + Youtube unlocker 睇
Facebook 就睇倒!copy 下西條 Link 就睇倒!
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152033675048220&set=vb.348624828219&type=2&theater



鄧紫棋在香港九龍太子道西的中華基督教會協和小學上午校就讀,2003年畢業,為校內詩歌班成員。中學升讀九龍油麻地真光女書院,課餘參與體操活動。中一起不斷參加不同歌唱比賽,曾試過一年內嬴得5個比賽冠軍。2006年參加Spice It Up 學園祭獲得冠軍,亞軍為JW。比賽中,被現時經理人張丹邀請簽約蜂鳥音樂,於兩年後正式成為歌手。2008年,鄧在香港中學會考取得21分優秀成績,因日後工作增多,決定在2009年上半年放棄入讀香港演藝學院的聲學課程。

 鄧紫棋(Gloria Tang Tsz-Kei,1991年8月16日-)原名鄧詩穎,別名G.E.M.( 原指「Get Everyone Moving」,後來改為「Get Everybody Moving」,意譯為「讓每個人動起來」),於2008年中出道的香港創作歌手,她的唱片公司及經理人公司為蜂鳥音樂。

 


阿 Gem 金魚嘴的年代!

3 則留言:

  1. BEYOND

    第一次知道BEYOND 這名字是在90年代初的[山卡拉].
    那時候舊居旁邊有間餐館 , 廚房大哥在下午收工了, 總喜歡叫破喉嚨的唱著一首歌………………………….
    剛開始聽的時候 , 已覺這首歌韻律優美, 音樂特別 , 風格跟印象中故鄉的70年代流行曲不同 .
    細心的聽第2次…………聽懂了歌詞了, 眼中的淚水滾滾而下…….
    真是 [ 獨在異鄉那門前…..唏噓的感慨一年年…………………..]
    那就是BEYOND的[大地].
    說的雖然是另一件事, 但[ 遊子情懷] , 倒不免[ 觸景生情].

    廚房大哥也喜歡唱BEYOND的另一首歌: [喜歡妳]. 但唱的時候絕不會[喊破喉嚨] , [悲天憫人] , 相反的, 他們會[風情萬種] , [楚楚可憐]的[做埋動作]跟前檯的小妹妹 [打情罵俏]開玩笑.

    可能是[ 先入為主] , 個人還是喜歡原唱者的曲多. 剛才好奇, 開了短片來看…..
    不過一分鐘 , 雙臂竟起雞皮了: 好奇怪的[香港話] , 跟原唱者的絕對不一樣. 越聽就越不對辦, 竟然覺得小妹妹有點[矯揉造作] , 而咬音方面更是令人非常的…[不順耳].

    可能現在故鄉的人都喜歡這樣的說話和唱歌 . [不能怪] , 再者 , 不竟自己[去港] 都有幾十年, 跟當地的潮流脫了節, 懂甚麼?

    自我反省一下, 真的不能說人家唱得好不好, 怪的只能說自己 [落後] 加[ 年紀太老]……….說真的, 再蠢, 我也沒膽跟上千上億的[人民意見] 對著幹, 所以嘛……….
    [G.E.M.] 妳唱得真好……
    [喜歡妳].

    回覆刪除
    回覆
    1. [[.....雖千萬人,吾往矣!]]
      不會也不敢啦......
      試過上某報的Blog論壇發表一點個人意見 , 結果....哈哈~~~~~~~~
      千萬人? [人地一人一啖口水都可以浸死人啦...]
      哈哈~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
  2. [[跟上千上億的[人民意見] 對著幹]]。
    聖女貞德當年都在宗教裁判所以異端和女巫罪判處她火刑!
    自反而不縮,雖褐寬博,吾不惴焉?自反而縮,雖千萬人,吾往矣!

    回覆刪除