網頁

2014年2月24日 星期一

2014-2-22聚會前閒蕩官塘

2014-2-22,星期六!聚會前閒蕩官塘。
今日又係我地一班文藝中年相約的日子!時間未到,就圍逛下!
官塘,我好少接觸的地方!
很久沒幫襯過工廈裡的茶餐廳!自從香港有左最低工資,呢類平價的午餐,差不多是和最低時薪掛鉤!
  老婆話呢期最愛:芙蓉蛋飯!

我就獨愛粥粉麵、飯排到最後!XO醬炒烏冬!

官塘區都算幾貴!起碼貴過大角嘴,唔通租好貴?人工貴?


自從香港的工業北移,好多工廠都要轉營!
2013 施政報告
活化工廈:  活化工廈政策實施近3年來,已經有13宗重建和49宗整幢改裝申請獲得批准,可提供約68萬平方米樓面面積作非工業用途。政府準備進一步放寬改裝整幢工廈的工程限制,包括容許業主在建築物的現有構架外,有條件地作小規模改動,以彌補因改動建築物的結構而失去的總樓面面積。有關安排會有效進一步活化工廈,增加商業及住宅用地供應。
 前九巴官塘車廠!

2009年12月12日 - 【本報訊】載通(062)宣佈向大股東新地(016)出售觀塘巧明街九巴車廠地皮50%權益,作價4.9億元,雙方合作將上址重建商廈,總投資36億元。
  觀塘車廠曾是九巴三間主要車廠之一,與荔枝角車廠及元朗車廠並立,因觀塘譯名為「Kwun Tong」,故廠徽為「K」。觀塘車廠當時分為A廠及B廠,當中A廠已被重建成創紀之城第1期,而B廠正等待拆卸。
2009年12月12日,新鴻基地產以4億9000萬元向載通購入觀塘車廠項目的一半權益,以便日後共同發展並重建成商廈。

廠廈內的零食批發店!
價錢又真係平過超市好多!
 呢款芝士餅,759會員價都要$14.9!
 童年情意結!監獄犯人出獄前最常買的糖,用黎派俾囚友說再見的禮物!
  老婆至愛的硬糖!.................呢隻營多印尼麵好好食,細細個、又平!


 呢 d 我地香港別 易拉架!
 易拉架- 架身主要由鋁或膠製造,安裝簡單,配合三節杆或伸縮杆拉起即用.拆卸後畫面自動縮回底座內,收藏及攜帶方便.多款型號,畫面及尺寸選擇. (可配合不同環境需要)
易拉架(pull-up banner或者roll-up banner)係宣傳架生,海報一類,放喺舖頭門口或者街邊,用來招攬生意。
個架無嘢撐住,會自動縮成一卷。唔用嗰陣,可以摺埋。到用嗰陣,只要拉開,拉到人咁高,裝埋條骨撐住,就變成打直嘅海報架。易拉架海報本身用膠布做,通稱帆布,而個架呢,平用膠做,貴用鋁做。






5 則留言:

  1. 估唔到工廠區都咁多嘢行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 間零食店幾得意!會同老婆搵日去掃貨,不過 d 工廈停車場收費都幾貴,成三十蚊個鐘!

      刪除
  2. 變化太大了, 一點都認不出來 , 除了 MEYER 這幾個大字.

    以前這一列都是工廠 , 面向馬路這一邊的牆身都是灰灰黑黑的充滿車塵和煙垢 , 很倒人胃口.
    回想起來 , 當年的九龍可真[界限分明] : 從[啟德機場] 出來 , 向太子道走的, 都是[有錢人家] , 向牛頭角道去的, 身份就高不到那裡去了………….

    向左轉向右轉, 二個世界
    .
    出了太子道, 會是[又一村] , [九龍塘]…………..
    走向牛頭角呢? 先見到的是新蒲崗 , 然後是背後的橫頭墈慈雲山………………..
    另一個特色是: 工廠區附近的必然是平民區徒置區: 新蒲崗附近就是彩虹坪石橫頭墈黃大仙九龍城…………..觀塘就是牛頭角秀茂坪佐敦谷………..
    聲譽真的好不到那裡去.

    現在可不同了:
    到處都是豪宅住宅 , 連新蒲崗都蓋滿了[譽滿全城]的豪宅, , 工廠嘛 , 都沒有啦 !.

    以前的HK是靠輕工業起家, 現在呢? 實在不知道 .

    靠甚麼能令HK到處都是幾百萬幾千萬幾億萬的樓宇呢?
    我想我再喝多幾碗黃湯也還是不會知道的.

    回覆刪除
  3. 香港都唔知還可撐幾耐!
    到今天算還是有點自由的寶地,對人權的注重,比國內還強一百倍!起碼上訪唔洗俾人拉去勞教!貪污貪官都係要俾人拉。
    最好就係搞掂埋呢個貪曾、貪湯!至少都要停發長糧,唔好影衰晒我地公務員!等你飲茅台、食牛雜咁過引!坐私人飛機坐游艇,仲話朝朝去教堂,此生最仇恨嘴邊掛著教徒信仰去行偽善的人!

    回覆刪除
  4. 不想說太多~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    睇相佬說: [你命不過...........................]
    世界有很多的事可足借鏡, 遠的不說, 看看中東的.
    再不然, 看看烏克蘭~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
    如果還是不明, 那你對人性真是...................................
    .......................................................

    我從來不認為自己能在世上走過是一件大事...........................
    來了看了..................
    如此而已.
    如果沒有 [著作等身] ,
    賤如草木.

    回覆刪除