網頁

2014年2月9日 星期日

2014-1-18就街逛之西環高街

2014-1-18就街逛之西環水街、第三街、高街。
剛出黎工作時,有位工作外認識的朋友,亦是攝影上的導師、住呢頭,經常到這裡探佢,到佢屋企 chi 餐!佢兩個女兒出世和港大畢業,都係我包辦影相!
算是睇住呢度的變化!
皇后大道西、水街交界!


市區重建局早在2000年已將介乎正街、第三街、高街和西邊街之間的區域,當中包括餘樂里,及已清拆掉部份舊樓的爹核里納入重建發展計劃區,提供近12,000平方呎的大面積地面休憩空間。






有記粉麵廠於香港仔屹立超過60年,是香港碩果僅存的本地麵廠之一,由當初街邊舖頭到現在的麵廠。有記生產的麵分生麵及熟麵,生麵是未經蒸或炸熟的麵條,主要供應予酒店及麵店;熟麵則會烘乾水分後出售,保存期較長。
http://www.yaukee.hk/

一九二八年已在西環街檔賣豆腐,歷經五次搬舖,二十年前落户在第三街。


阿蘇都話正!

小時候好驚食炒米餅!但阿婆唔知點解成日都要我地食炒米餅!
光酥餅!從小至愛,但可惜一食就胃酸倒流,雖然退休後好少胃酸倒流,也將之列為禁食的至愛!
我地小時候的小零令!

唔知係咪各地稱呼唔同,亦話放錯左!呢隻餅係水泡餅!一入口唔溶,一咬落去好脆,成口粉,跟住會吸乾口水,一次唔能夠放多過兩粒入口
從前外父外母的菲傭,好鍾意加練奶入呢個合桃酥,攪混佢!嘩.............甜到有點頭暈!不過又甜得好燦爛!




 米通係華南小食,用爆開或者炸咗嘅米粒,再落糖漿同花生粒,切成細塊。 客家人一到農曆十二月,就會喺村內大小角落「打米通」,好似小工場噉。米通!呵呵,我可以用黎當飯食!

香焦糕!廣東小吃,由糯米粉、粘米粉、糕粉、香蕉油、砂糖等製成,也可加入豆沙、棗泥等增加口感。裡面並沒有真正的香蕉,只是形狀和味道比較像而已。屬於傳統小吃,如今在香港已不多見,傳統餅店,如深水埗八仙餅家、泰昌餅家還有售。華潤萬家亦有售工廠生產的香蕉糕。唉,又係唔敢食的童年回憶!
淮鹽餅,點解叫淮鹽?又稱五香淮鹽、五香鹽,是食鹽的一種,起源自中國江蘇淮河一帶,製法是將一般食鹽加入五香粉後炒至乾身即成。不少人在吃炸物時,都會沾一點淮鹽進食。













正街自動扶梯連接系統(Centre Street Escalator Link)為位於香港香港島中西區西營盤正街的自動扶梯系統,系統主要包括了在介乎在第三街及般含道的一段正街、一道長約85米,以及設有4台輪椅升降台的有蓋自動扶梯連接系統等。正街自動扶梯連接系統興建工程於2009年9月展開,至2012年11月15日,第三街至高街一段的扶手電梯啟用。2013年4月25日,英華臺至般咸道一段的雙向扶手電梯啟用。高街至英華臺一段於同年10月28日啟用,表示全個扶梯連接系統於當日起完全啟用。



12 則留言:

  1. 咦 ? 見唔到[雞仔餅] , 卻見到舊公司個嘜頭..............
    蛋捲, 以前鯉魚門那邊好出名, 成條海傍道都係蛋捲餅家,
    一到三家村口都差不多可以聞到.............

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 wor,唔見有雞仔餅!

      刪除
    2. 現在有一家(鯉魚門雞仔鉼專門店)在工展會,年宵市場等地有開檔 !!
      雞仔餅又名 (針板屎) 是做多種中國餅的餘下餡料加麥芽糖,肥豬肉,芝麻,南乳再用餅皮包好,甪餅印做模成形再烘焙 !!

      刪除
    3. 哈哈!雞仔餅即係下欄野!
      好似從前 d 人話:酒樓的大包和糯米雞一樣!

      刪除
  2. Fatty Kor ;
    嘩! 呢d餅食全部係"長者"級的集體回億,光穌餅有一個特異功能.........肚瀉食一個......犀利過.....保時捷跑車個"迫力"....即停!!哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 光酥餅止痾!哈哈!又未聽過、未試過。下次試下先!

      刪除
    2. Fatty Kor ;
      要這種老鋪或元朗的舊餅鋪出產的才有效,因為傳統的光酥餅成份配方中有一種名"臭粉"的酵母,如果拿一個新鮮的光酥餅翻向底部,吸一吸氣,便知到這種"酵母"臭粉的小許(攻鼻)味道,是止痾的原素所在,亦是傳統(光酥餅)的原庒味,我講的是句句真,因為我老家是做中式(唐餅)的,所以相片內的多種中國餅也知到生產過程 !!

      刪除
    3. 啊!原來從前呢種(壓味),係酵母臭粉味!

      刪除
  3. 合桃酥裡面亦有臭粉, 甚至可以說, 沒有臭粉做不成合桃酥.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好似唔用臭粉呢隻膨脹劑啦!

      刪除
    2. 啊 ? 有可能的. 現在香港的食物衛生標準比以前的不同.
      我只記得當年在鯉魚門, 他們都有放的.
      奇怪的是放時臭和嗆鼻 , 焗好之後卻香噴噴.........................
      這是為什麼我印象深刻的原因.

      刪除
    3. 應該是八十年代末被禁用!所以油炸鬼都無左從前的臭粉香味,魚蛋都無咁彈牙!

      刪除