網頁

2014年2月4日 星期二

2014-2-4年初五立春就街影

2014-2-4年初五立春就街影!
好快就完在新春的公眾假期,不過好多寫字樓的打工仔都順便放多一兩日,會放到星期一,初十一先返工!
今日係立春:立春,是二十四節氣中的第一個節氣,指太陽到達黃經315°時,為公曆每年2月3至5日之間,表示著春天的開始,有說屬相(生肖)即以立春作為起始點。從這一天一直到立夏這段期間,都稱為春季。
鞭春:由古代的祭春典禮演變,大約從漢朝開始,京府與各州、縣官府會於立春前一日,於正門前東、西側放置用泥土塑造的耕人與耕牛像,藉以象徵春天來臨,提醒農民準備春耕。起初只是靜態的陳列,後來演變成「鞭打春牛」的活動,土塑的耕人改由活人扮演成勾芒神所代替,勾芒神身穿綠色衣服,手執楊柳或絲杖鞭打土牛,示意喚醒牛隻準備耕作,是謂「鞭春」。官吏鞭春後,民眾會爭奪春牛身上的土片,撒在自家田地中,信仰當年會豐收。
咬春:於立春當天,用餅皮包裹生菜,做成春餅或春卷,大家分食,祈求身體健康,稱之為「咬春」。
春分立蛋:為春分這一天,太陽直射在赤道上,地球的引力會發生變化,雞蛋所受到的重力會隨著引力的變化而變化,因此雞蛋會更容易站立起來。
今日兩支弓,賣甩 Best Friend,就街逛!
街頭用手機影下城市小景!
  


 呢間酒吧,遍佈港九新界各式地方!同事說呢間場,係 XXX 單位開的!經常見報、場裡場外打架!


 香港肯做,邊會無工做!...........銅鑼灣,停車場收費好貴!
 連 Dog 都有 Cafe! 
 麥記係香港算係全世界最平醫肚的首選!

 係銅鑼灣,能係地鋪存在的中式飲食地方,越來越少!


 從飲食看民生!
 
  
  
  
  


  




8 則留言:

  1. Fatty Kor ;
    嘩! d車厘子我食過, 汁甜,皮脆,.....不過,貴d !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係未食過!成三十蚊先得十粒,有點肉赤!只眼看、睇左當食過!哈哈!

      刪除
  2. 蛇王二咁多年都無變。
    鞭春咬春,真係未聽過。
    哇,我一定無可能會買嗰啲車里子呀。
    FATTY有問題。爸爸媽咪上咗廣州玩,去食飯話新年要收 50 %服務費,話度度都係咁, 真否?

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛇王二係自己鋪位,否則企唔住係果個咁旺的位置!
      哈哈!我都係咁話,唔會買咁貴的車厘子,通常我會等百他佳做特價到 20蚊 磅才買!
      剛剛同你問過住廣州的朋友,他說沒有這回事,只個別高檔次的酒店才會!一般都係加 10 % !你爸媽又做水魚啦!
      今天我去深圳食都沒有加服務費!

      刪除
    2. 爸爸媽咪係喺酒店食架,不過我唔覺得佢哋會揀高檔酒店哈哈哈。

      刪除
  3. [[ 香港肯做,邊會無工做!...........]]
    呢句真.
    從車厘子一例可見證 : 貴有貴食平有平食. 各取所需, 各自精彩.
    不過香港都好奇怪 , 有時市區的價錢會比新界的還平宜 : 像蛇羹: 記憶所及,
    觀塘賣40的時候 , 大埔竟然是45.
    親身經歷 , 並無花假.
    所以做一個聰明的消費者很重要.
    人家騙你是應該的, 誰叫自己沒長眼.
    美麗新世界 ?
    赫胥黎小說的名稱而已.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一塊牌子上寫著世界邦的箴言:共有、劃一、安定。── 《美麗新世界》
      惟有一種大規模的,廣泛的反集權和自救運動,才能夠阻止目前這種走向這種中央集權下的經濟統制的趨勢。
      ── 赫胥黎
      價錢貴與平,食材都有好大影響,新鮮活蛇就貴過冰鮮蛇肉好多!

      刪除
    2. 同Fatty kor 對談, 永遠都是有意思和有建設性的樂事.
      THX .

      刪除