網頁

2014年2月11日 星期二

2014-2-11過完年就凍凍凍


,得7度!凍到手都赤!






 星期一!一早起身去部羽毛球場!

2014-2-11,星期二!過完年就凍凍凍!

都無凍好耐!久不久就整十日八日!
 
 探完老媽!又係坐巴士!

  旺角真係無改錯名!一年到晚都咁旺!

  
 
 遇上放工時間,晚上六點多!

 住山卡拉的 Liu 兄,怕你番香港都會俾 d 人潮淹沒!



13 則留言:

  1. 山卡拉的生活節奏很慢的, 如果我站在上面畫面的街頭 ,
    我想見到最多的可能是行人們不斷回頭的[怒目相向].....
    又或者後面趕路的一句: [咪阻住個地球轉啦唔該......]. : )=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 山卡拉的特色動物叫[ 樹獺] , 法名叫[懶羊 mouton paresseuse], 又叫 ai.......
      個樣得人驚, 不過好少聽到話會[侵襲人類].
      行條路慢到烏龜一樣, 睇到都把鬼火.
      http://fr.wikipedia.org/wiki/Paresseux

      刪除
    2. 樹懶的移動速度極慢,最高記錄僅為時速0.15英里(約每秒0.07米)哈哈!
      就算我地住慣繁華鬧市!都驚左而家的旺角!

      刪除
  2. 香港嘅 7C 真係好羅命架。細個低過 15C 返學就可以著褲同綿衲。

    回覆刪除
  3. 元宵料125年以來最凍
    天文台署理高級科學主任彭志健表示,預測今、明兩日寒冷,市區最低氣溫分別僅八度及九度,隨着一股季候風補充明日抵達,風勢會增強及有雨,周五市區溫度跌至八度,或是自一八八九年、即一百廿五年來最凍中、西情人節。天文台指,立春後才出現嚴寒天氣很少見,對上一次為九六年的二月廿一日,當時的最低氣溫是攝氏五點八度。

    回覆刪除
  4. 每次看見 Fatty Kor 跟心心我這幅想就[感慨良多] , 百般滋味在心頭.....................
    [童真] 是絕對的可愛, 但能保持多久呢?
    ..................................................
    在這圖中 , 心心和姑丈的笑都是最純真的, 因為姑丈不在相機之後, 所以可以笑得自然.....................
    ..............................................................
    現代的孩子都絕頂聰明 ,
    能夠抓住他/她們純真的一面是很短的.
    ..............................................................
    心心, 請原諒這位叔叔醉後多言,
    說實話, 我也不知道希望妳能保持[純真] 還是跟一般HK人一樣, 越早[醒目]越好...........................
    未來的世界 , 都不是我和妳姑丈可以預測到的.

    回覆刪除
    回覆
    1. [我這幅想就[感慨良多] ,...............
      應該是:
      [這幅相我就[感慨良多] ,...............
      醉眼昏花, 唔好意思.

      刪除
  5. Liu 兄!童真是美的事,長大後仍童真,好多時會俾人說:你太天真啦!

    回覆刪除
  6. 我說[ 純真] 啊........那就是沒有[機心] 和[善良].
    [天真] , 在HK 大部份人來說就是[不懂世事] , [ 傻瓜] 一名.....
    以我的看法, [純真] 的人, 他/她們懂得真假黑白是那一回事, 但仍選擇 [ 大智若愚].
    HK 的小孩 , 看得電視多, 4/5 歲已[ 古靈精怪] 了, 聰明得有點令人害怕.........................................

    回覆刪除
    回覆
    1. 想起了金庸[俠客行]裡面的那[白阿綉] : 純品善良, 通情達理.

      刪除
  7. 十一號我嗰度好似成日冇過七度...brrrr

    回覆刪除
    回覆
    1. 但香港的七度!好似凍過美國其它地方的东度!

      刪除