網頁

2014年2月2日 星期日

2014-2-3不變的景物!變的是心心!

2014-2-3不變的景物!變的是心心!














7 則留言:

  1. Fatty Kor ;
    多年前, Minolta相機的廣告.......你忘了,相片忘不了!!........看一看,比較一下,十分有意思 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家佢四歲三個月!影到佢二十歲,我都 (57+16)=73歲。哈哈,那時候的相機會係點!
      可能我眼又矇、耳又聾,唔認得心心啦!

      刪除
    2. Fatty Kor ;
      我今年都七張啦,一個月前尚揸架大馬力"本田"去清水灣扯咗两個圈,以你的運動量充足,及懂得飲食飬生之道,再加上55歲便進入退休冬眠狀態,及具有"老頑童"看事物心態....70歲對你來說,絕對一樣"精靈"的 !!

      刪除
    3. K 哥!等住睇我影心心 亭亭玉立的美少女相啦!而家睇住頑皮小丫頭先!

      刪除
    4. 16年? 好快過架, 特別係開心同無憂無慮的日子.
      睇下四哥謝賢, 77 啦仲周遊列國四圍行呀 , 同行個胡楓仲利害 , 81仲龍精虎猛.
      所以到時睇靚女相, 靠Fatty kor 啦 : ))

      刪除
  2. 細個嘅心心好得意呀!!小朋友大得咁快,好彩心心有譽用攝影師幫佢紀錄低。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎喲!而家佢封左我做 No1 Best Friend,坐車食飯飲茶都要指定我坐隔離!
      都有 d 頭痕呀!

      刪除