網頁

2015年4月15日 星期三

2015-4-15 我和 秋迪 有個約會

2015-4-15 我和 秋迪 有個約會!
今日和 CD 第二次見面!今日 CD 對 Fatty 充滿好奇!剛訓醒又無乜點扭計,眼仔睩睩四圍郁!
  CD 在想:???究竟對面的叔叔做乜呢?
 

 CD 說: Fatty 你做乜呀!
  真係唔知對面點解會 擦擦聲?
 CD說:我好想跳上張檯.............
 
 
 


10 則留言:

  1. 嘩! CD 啲相影得咁靚要偷番幾張嚟 keep 住 :-)

    回覆刪除
  2. 湯文維:
    ~好掛住CD 呀!! 見到CD 咁多相, 真係好開心!! 她越來越精靈, Angela 揍得cd 好好
    ~cd 而家開始食大人食物啦!!
    ~我都可以講, 睇住cd 大, 由cd 係angela 肚裡面, 睇到cd 依家!! 你有無抱到cd??

    回覆刪除
  3. 佢個樣成日都得得戚戚咁好好笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好似想同我講野!但唔識聽佢 d BB 話!

      刪除
  4. 佢真人無咁得意架,得我同佢獨處時CD更變身,曳到暈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!咁細啦!點曳都唔怕啦,喊都唔會太大聲!

      刪除
  5. Thank you Mr Fatty --> CD is so cute. Really like CD's pairs of lovely bright big eyes & her smiles.

    回覆刪除
    回覆
    1. 準備六個月要同 CD 影一次!讓大家看著她的成長!

      刪除