網頁

2015年4月17日 星期五

2015-4-17兒時玩樂的公園

2015-4-17兒時玩樂的公園!
雖然住的地方,己人面桃花,不過這公園卻四十多年不變!
官方名稱:長沙灣遊樂場
我地 1962年搬去長沙灣警察宿舍,這遊樂場仍是魚船停泊的海灣,也是蛋家人住的地方!
後來填左海,是一片泥丘地,我地就係上面踏單車(租,三毫子一個鐘),放紙鳶,煨蕃薯!
遊樂場起好!我就一放學係呢度玩雪屐(滾軸溜冰),初戀亦都係呢度開始,當然失戀亦都係呢度..................















 
 唔知呢個溜冰場還有人玩嗎?

 


 
 



4 則留言:

  1. 湯文維:
    ~兒時真係好多回憶, 我以前係新蒲崗(崇齡街) /九龍城長大, 你有機會去到, 影啲相黎比我睇下!!
    ~不過, 香港發展真係好快, 好多大廈不段起, 但好像起極都唔夠!!

    回覆刪除
    回覆
    1. OK!那裡遲些會因 紅磡線地鐵通車!變得仲多!

      刪除
  2. ~可能你依家影我兒時長大嘅地方, 我都唔認得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!呢度係 長沙灣!唔係你兒時長大的新蒲崗!

      刪除