網頁

2013年11月14日 星期四

2013-11-13絕對係中產的消費!

2013-11-13絕對係中產的消費!什麼收入算是中產?用錢去衡量一個人是否中產,就不一定全中!要從心態和消費模式去決定!
呢類餐廳,話貴唔算貴,但一定唔係深水埔的茶餐廳!








  




 




 橄欖油加意大利醋!老婆唔受得,每次試完都肚瀉!
  
 呢張用手機影!
 左邊果張,照測光表加一級曝光,右邊跟測光指示!你鍾意邊張呢?
 
 
 貨架上的貨,如果你捨得買、會買,這就算是中產的消費(我心中的價值)
 $58蚊,2.12 安士,細細樽海鹽!
 $208蚊包的 Blueberry乾果朱古力!

 椰子油,$138蚊 335ml
 最近嚴浩秘方,極力推介椰子油!




 左邊跟相機指示曝光,右邊加 1 級曝光!



11 則留言:

  1. 我做慣窮鬼, 就算有錢都未必會買/肯買.
    有很多東西未必是人人都用得著和適合的.

    瓶塞那張, 較喜歡左面較暖色那張................

    回覆刪除
    回覆
    1. 對!消費要看每個人的心態和習慣!

      刪除
    2. 我較喜歡右面那張, 好似唔只ev, 連wb都唔同喎

      刪除
    3. 我較喜歡右面那張, 好似唔只ev, 連wb都唔同喎

      刪除
    4. 差一級光圈,就連色彩都唔同左!一冷一暖的表現!

      刪除
  2. 回覆
    1. 科學園都好多不同的食肆!
      老細話佢地一般做晚餐和宴會!午膳都唔算多!

      刪除
  3. Fatty Kor ;
    我現在拍照.....用P-Mode,再依據自己心意+或- 0.3,0.7,或1的EV配合,效果十分滿意,可能近年郊外行山活動較多使用相機而積聚經騐所致!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一開始用數碼機,就一直用 P mode,1D4 連 全 Auto mode 都無!

      刪除
  4. 瓶塞那幾張, 張張都各有特別, 難揀.

    以前可能會對這些地方十分嚮往, 即使獨個兒也會到那些地方. 現在反而一般.
    也許年齡大了, 覺得不外如是, 而且消費卻"不一般".
    不過, 有時相約朋友, 下午茶或晚飯, 還算不錯的地方. 應該好過去酒店自助餐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我從小到今天都係只愛平民化的排檔!

      刪除