網頁

2013年11月25日 星期一

2013-11-23又到聖誕!又到聖誕!


  • 2013.11.23從小就俾英國的教育洗腦,只知XMAS,看來都要睇番CCTV123456789,去感受下十一、五一呢類愛國節日
  • 未到十二月!銅鑼灣己經彌漫著聖誕的氣氛!


  •  文壇的老友說:從前自己的學校,和街上的書局和其他商店,聖誕節前連平時只買拜神用品的紙紮鋪也賣聖誕卡,我對聖誕節最早的印象就是來自順寧道街市排第一家的紙紮鋪。我記得媽媽去買餸時,我就乖乖在那裡等,看著那些畫有可愛小熊、小貓小狗的金粉、銀粉卡看到入迷,媽媽賣完餸我也不願走。

 其實洗腦唔重要,重要的是那個政府和國家能給人民溫飽!試問那個國家唔去洗腦,叫自己的國民去愛國!
  老友說:英國這裡的學校課程不怎麼明顯有愛國教育,但高班有些類似公民教育的課堂。電視也沒有強調愛國的節目,但有些介紹本國各地風景、歷史、人物、飲食文化、工業的節目拍的手法很高明,看完會令人對英國好感大增。

  

  



  呢 d 貴野,我地從來都齋睇唔買!叫做 Widowshopping!而家有個新英文字:Showrooming!你估點解!






  


 雖然都著得好潮,但一睇就知同香港格格不入!





8 則留言:

  1. 真係著得咁潮嘅好少會喺銅鑼灣街頭行來行去, 通常只係上落私家車或者偶爾坐的士直去clubbing. 要攞住啲膠袋周街走已經一啲都唔型啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 銅鑼灣己經淪陷為強國人的聚集的地方!

      刪除
  2. 呢D舊區先至有個性,有街舖好過千篇一律大商場!

    回覆刪除
    回覆
    1. 樓雖然舊,但係樓價超貴,鋪租更是世界之冠,貴過紐約!

      刪除
  3. 我細個都係睇到嗰啲有金粉嘅聖誕咭睇到入哂神。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢 d 絕對係童年回憶!從前聖誕節,係學校 玩 some 縐紙!

      刪除
  4. HK真是世界大都會,乜都走在潮流占,NY現在是thanksgiving week,black friday is come this week too.fatty 哥的寶貝又岀動拍照月了,期待已久的五光十色又來了,管它強國人或鬼佬,有景便可.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對!管他來自那方,由聖誕一直歡騰到春節!大家都開開心心的過節!

      刪除