網頁

2013年11月25日 星期一

2013-11-20忙碌的一周之有朋自遠方來!

2013-11-20忙碌的一周之有朋自遠方來!波友係馬來西亞黎香港玩,波都未睇完,就去招呼佢地!
波友住前新華社的所在,麗都酒店,坐落係馬場隔離!今天剛好是星期三夜馬的日子,馬場的燈光,將就遭照明得如同白晝!



 從前民主人仕,就係訓係呢度抗議!

  







 球場上遇見不老的神奇媽媽!
 又帶客人去食下屋村酒樓,飲下十蚊三罐的啤酒,嚇到佢地呆左,馬拉 d 啤酒,大啤大概五十蚊港幣一支!







 呢兩位,其中一個係前馬拉國手,斷左腳根,被逼退下!


神奇媽媽老是愛笑笑笑!
2013-11-21,帶佢地去食道地香港火鍋!





















10 則留言:

  1. 啤酒免稅,大陸製,好平!

    回覆刪除
  2. 啤酒免稅,大陸製,好平!

    回覆刪除
  3. Fatty Kor ;
    看你的Blog十分傳神.......友情的描述....平凢中見真章......好嘢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實做導遊好攰!我好多年前做領隊時,佢地一大班黎香港玩和打波,我叫佢地做 Crazy Badminton Team!
      漸地係 Facebook 熟左,呢班女波友,都係馬來西亞的業餘球手中,最頂班的一批!亦都是一批好有錢的華僑和專業人仕,聽佢地說,其中一個女仔,係做石油鑽探的,而家被派駐深圳蛇口!
      我無去過馬拉同佢地打過波,不過有 d 波友去過,受到佢地超豪的招待!

      刪除
  4. 回覆
    1. 多數係澳門、星加坡、馬來西亞、國內,日本、韓國、美國、加拿大、英國都有!
      太遠個 d 、如丹麥、瑞典果 d 唔識啦,haha!去搵佢地打波、機票會好貴!

      刪除
  5. 新華社門外我以前都係熟客.

    回覆刪除
  6. 我都唔知香港有十蚊三罐咁平嘅啤酒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲平都有,大枝裝 生力、嘉士伯、青島純生,七蚊支!

      刪除