網頁

2013年11月27日 星期三

2013-11-24城市中的遺村!

2013-11-24城市中的遺村!
行完修院,過對面的薄扶林村行下!不過條村就快要拆啦,己經無晒特色!
香港開埠100多年,薄扶林村卻有兩三百年曆史,清朝康熙年間,有2000余人為避“三蕃之亂”移居到這裡,形成村落。所以村民都會自豪地說,論輩分,薄扶林村是香港的“長輩”。
   薄扶林村的繁盛要從牛奶公司說起。1886年一名蘇格蘭醫生和5名香港商人在薄扶林設立牧場。奶牛業發達的時候,牧場養牛近千隻,薄扶林村全村半數人口都在牛奶公司打工。已經是第四代在此居住的黃廣長介紹說:“當年牛奶公司每月發薪兩次。每當發薪,村裏就特別熱鬧。”

  




 




 ===================================================================
利強記北角雞蛋仔自北角起家後,分店愈開愈多,不少人來幫襯買雞蛋仔!

 







4 則留言:

  1. FATTY 你哋喺邊度成日都揾到啲咁有特色嘅地方去?
    北角雞蛋仔!十多年前喺香港時我喺鰂魚涌返工,工作大壓力到癲。北角雞蛋仔變成我嘅COMFORT FOOD, 每晚一定去買。當時雞蛋仔老闆自己整架,我同佢好老友,每晚佢都等埋我先收工,仲會送包碎碎比我。

    回覆刪除
  2. 你都識食!而家利強記老闆唔洗做啦,開左好多分店!

    回覆刪除
  3. 嘩, 咁靚女既?
    好唔好食都變左其次啦.....: )
    香港係咁拆係咁拆.........唔知香港將來除左[高樓大廈]之外, 還有甚麼特色呢?

    回覆刪除
  4. 香港從來都無賣點!無特色!無文化遺產,村屋從來無人重視!

    回覆刪除