網頁

2014年8月27日 星期三

2014-8-24之就街逛

2014-8-24,星期日、之就街逛!
約左心心食晚飯!日頭四四周逛下!
老婆話中環有間米芝蓮燒鵝,叫一樂,又去試下!係陸羽隔離!

 一樂燒鵝老板:「只斬燒鵝 冇斬過人」
他憶述昔日歲月,年輕時入過勞教中心,後來在澳門經營地下賭檔、放數,也染指色情事業,曾經月入逾百萬。「我冇入過黑社會,但黑社會啲人跟我!一生只斬燒鵝,冇斬過人,也不偷不搶!」最後幾百萬身家一鋪輸光,只好返港,退隱老父開設的大埔一樂燒臘飯店。
2000年老父分家,大埔老舖交長子主理,又打本100萬元讓朱建輝在中環創業,可是朱建輝卻懶懶閒。老闆娘孫長瑜當時產後未坐完月,「老公根本唔想做,但仔女都要開飯㗎!」最後落戶陸羽附近的舖位。
開業頭幾年,生意慘淡,加上朱建輝背着幾十萬賭債,生活壓力接近爆煲,曾賭氣說:「咁辛苦,又冇生意,細路點養呀?不如去搶啦,搶仲快啦!」惟妻子苦苦相勸,加上大哥每晚不辭勞苦,收舖後從大埔到中環指導,終於馴服浪子,用心燒鵝。
2007年終於還清賭債,去年小店躋身米芝蓮,聲名鵲起,但基於他的前科,妻子掌握財政大權。老闆娘長得標致,另一半卻粗豪麻甩,「我以前喺深圳做化妝小姐,好貪靚㗎,𠵱家化嚟畀邊個睇?」
夫妻一旦鬧別扭,朱建輝決不認低威,老闆娘苦笑道:「我同佢道歉囉,佢雖然脾氣臭,但過一陣就冇嘢。」朱老闆的罪狀越數越多,「佢好執着,做一樣嘢一定要咁樣,唔係咁就一定唔得!」其實老闆娘明彈實讚,「因為佢咁堅持,啲鵝先咁靚!」全程被數落卻默不作聲的朱建輝,趁老婆轉身招呼客人時,低聲吐出心底話:「佢係美女,我係野獸。其實我更愛佢,只係我唔識表達!」
 
 

 燒鵝好軟滑,唔柴!無咁鹹!
 




 波友話有特別版的鵝乸
 一隻四百八十蚊又唔貴!三十年前都差不多都要三百!




 鏡頭一轉,遊車河去石排灣!哈哈!
石排灣邨是香港的公共屋邨之一,位於香港南區香港仔石排灣,由香港房屋委員會負責屋邨管理。
重建前的石排灣邨為一徙置屋邨,位於香港仔石排灣漁光道,於1966年至1968年建成,擁有7幢第四型徙廈,第1-5座樓高16層,設有升降機;第6及第7座樓高7層,不設升降機。當中第2座於1985年被列入「26座問題公屋」名單當中,根據「擴展重建計劃」,第2座於1988年率先清拆並改建為臨時公園,以配合其餘6座於大約1998年至2001年左右陸續清拆的樓宇,進行一次過的整體重建。
在1967年10月26日,徙置事務處於第6座舉行了一個慶祝典禮,紀念接受徙置居民達100萬人,儀式由港督戴麟趾主持。

 
 新石排灣邨由周余石建築師事務所設計,共有8座,碧朗、碧園、碧山、碧綠、碧蔚樓共有40層,碧月、碧銀樓主翼共有39層,碧銀樓附翼有34層,碧輝樓有9層。邨內設有一個舊邨保留下來的7人石地足球場、一個標準籃球場(位於碧蔚樓後與7人石地足球場對落的山坡之間)、一個只供小學用的標準籃球場、一個平台、二個羽毛球場及多個遊樂場和兩個露天劇場等。石排灣邨為本港唯一一個設有靈活性大廈及港島區首個設有新和諧一型大廈的公共屋邨。
新邨內又加設一個小型商場、一個停車場及多個社區中心。居民如要買菜,可到隔鄰的漁光道街市。又可到漁光道體育館運動。

 


 
 

 



 
 
 


 


4 則留言:

  1. 老闆娘斯斯文文,唔似深圳女人呢。
    我返到香港都要過FATTY嘅生活,周圍去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎左香港拼博、溶入香港社會!
      返香港,帶 CD 四圍遊!

      刪除
  2. 大埔[ 一樂] 某年某日去過, 當時都唔知人家咁出名.
    只因肚餓就入去幫襯.
    後來見門口經常排隊就冇再去.
    搵啖飯食者 , 邊度都得.
    我只食碟頭, 細客仔, 實在唔想阻住人家[ 一樂]...........................

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽那區住的朋友說,係大埔好出名!

      刪除