網頁

2014年11月13日 星期四

2014-11-13人生第一次認真 d 去抽血驗驗

2014-11-13人生第一次認真 d 去抽血驗驗!
做左三十七年公務員,都未試過用呢個福利!
從前工作地有 醫院,d 同事係等收工時的空檔期,好鍾意走去抽抽血去驗呢樣、驗果樣!
老婆鵝左好耐,同我排埋期,咪認真去驗下!
東區醫院,雖然離屋企好遠,但交通係最方便!一程地鐵,轉小巴直達門口!

東區尤德夫人那打素醫院,簡稱東區醫院。醫院為紀念已故港督尤德爵士而以其夫人命名,院名中的「那打素」則源於雅麗氏何妙齡那打素醫院,成立於1993年10月,位於香港島東區柴灣,是一所急症全科醫院,為香港東醫院聯網的龍頭醫院,亦是香港首間提供急性精神科住院服務的全科醫院。
 


 
其實都驚驚地抽血!不過我次次都一針見血!

血糖指數 5.1,處於靚仔度數!

總膽固醇 5.5,我多左 1度

總膽固醇要小於 5.2,我 5.5,超小小
高密度膽固醇(即係好膽固醇)要大於1,我得 0.9
低密度膽固醇(壞膽固醇)要小於2.6,我3.4
三酸甘油脂要小於1.7 ,
我 2.6



哈哈,尿酸度數靚仔 0.5無痛風跡像!
即係肥仔病!
生話你咁肥,血壓好靚!75 120 幾十年都係咁上下,無乜點高 )

見!唔洗食藥,介下口就得!
護士的波友話:
死肥仔!
你呢個指數,好靚仔啦!




4 則留言:

  1. U are so lucky次次都一針見血! For me, nurses have to try few times in drawing my blood.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老婆又係!左手拮到瘀晒都抽唔倒!要轉右手!

      刪除
  2. 大管家原來是護士.........................
    我一直以為........
    是懲教所的........
    所以一直[困惑] :..................................
    [唔似喎.....................????]
    Fatty Kor 原諒我[失敬] 之處:
    事實係:.............我好喜歡 [ 睇人].
    稍為留心 , 你會發覺....................

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又睇錯小小啦!
      大管家的確係 懲教所 的幫辦!不過佢又係正式的註冊護士!是向醫管局挖角過黎的做軍裝的護士!
      當然過黎俾多好多人工啦!

      刪除