網頁

2015年2月10日 星期二

2015-2-10見波友整得咁過引,我又整下!

2015-2-10見波友整得咁過引,我又整下!
整乜?蘿蔔糕!自己整,一定用足料!啖啖有蘿蔔!有臘腸蝦米、江瑤柱架!
 蘿蔔七蚊斤,五個剛好六斤!
最貴就係呢樣江瑤柱,呢度我睇都要成百蚊!乾料早一晚浸水,臘腸蒸下佢好切 d!
瀝乾水,爆香佢!
  煮蘿蔔,加塊片糖,因蘿蔔有點苦澀味!
  好鬼重!搞到手軟!要好快手煮下 d 粉漿,好易煮焦架!蒸 45 分鐘就得!

 大地魚係外父至愛的味道,也是老婆童年的回憶,今次唔用大地魚啦!用呢樽!都好香!
 成功!整糕,網上好多人教!話幾多克粉、幾多克蘿蔔!我從來都唔會稱 d 用料,靠感覺!估估下,差不多!幾多鹽幾多糖,都係斷估!甜鹹都好少失手!都係靠感覺!

=====================================================
2015-2-11整得好過引,見朋友女兒話用焗爐焗年糕!Sent 左條 Link 俾我,教我點整!
見有 d 做冬時剩左的糯米粉,又係靠感覺去整,從前未整過!又掂!
不過我用傳統蒸的方法! 
用微波爐 叮溶 d 片糖!續小續小加糯米粉,攪勻佢,加幾多,靠感覺!
成功!

15 則留言:

  1. 同意,真係靠感覺仲好。
    咁多料整兩底,實好味!
    我要整比DONDON屋企人,江遙柱一定唔會落。蝦米落多粒我都唔想。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈~~~~~~~~~~~~太傳統的好新抱.
      俾著我, 去唐人街買個送過去算數.
      [人心可畏].
      自己整佢食, 一陣有乜衣郁, 痾嘔肚痛, 點賠先???
      呢D野, 我都係跟佢地班大帝學的.

      刪除
    2. 哈哈!好似酒樓 d 蘿蔔糕,剩係得面用幾蝦米咪得!落雞粉都得啦!
      今日都未得閒食!試味時真係好正!搞到 Fb 的朋友個個都話留番份佢地!

      刪除
    3. Liu 兄又真係有見地,不過出去買會貴好多!三四倍自己整的價錢!

      刪除
  2. 好功夫!色香味俱全。
    紅紅綠綠,金銀滿屋。
    新年真的快到了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 山卡拉新年氣氛如何!

      刪除
    2. 山卡拉大埠有2個僑團.
      最早的是客家佬的華僑會館 , 90年代加了個江浙滬同鄉會.
      早期客家佬會在新年那天休半天 , 然後在會館公宴食大鑊飯.
      後來因發生[搶食] 事件 , 就變成了今日只有大年夜表演的節目.
      唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      某國強人真的改變了世上很多華僑社會 :
      除了沒有新年大鍋飯 , 現在連那半天的休市也沒有了…….
      新移民是一年366天…..就算洋人的聖誕新年, 若政府不禁,
      他們也要開那半天…………………….

      刪除
    3. 剛回來山卡拉的時候 , 每到新年, 他們會找我去畫舞台背景 :
      [熱心服務僑社嘛 ,幫幫忙….. ] , 沒有工資的.[冇所謂啦 ! 自己人….]
      後來醒悟了, 就沒再去.
      近年有了數碼鐳射打印, 他們掠水的方法自有出路.
      農曆新年? 或許有些少人家會[捨得]出去餐館吃餐飯,
      更多的可能會在家吃餐好的.
      農曆年? 是在衛星電視和電腦的[中央台] 過的.
      我是[ 閒雲野鬼] , 人不人鬼不鬼, 節日對我來說是多餘的……………………

      刪除
    4. 十年前、我有個越南華僑做翻譯的同事(合約)、移左民去美國、做海鮮市場!佢話一年做到晚,只在感恩節才休息一天,終於捱到肝硬化,返香港醫!係香港無人無物!我幫佢申請綜緩.............

      刪除
  3. 嘩 , @@, 整埋年糕?
    能文能武,
    好學肯做.
    作為男性 , 也不得不敬佩有加, 自愧不如.
    文憑等身, 但煮餐飯仔都唔識的,
    可以[返歸] , 休矣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜都識!就係唔識讀書!
      連文憑(會考成績)都唔見左添!

      刪除
    2. 成30年前在法國攞的那張文憑 , 有埋香港的所謂 Honor , 結果用都未用過.
      情願學湯兄乜都識, 做人有樂趣一點.
      現在連食都唔識食, 煮餐似樣D飯仔都唔識,
      忽然間流落荒島冇外賣, 怕都會一早餓死...........
      唉................
      百無一用是書生.
      中國古典不是白說的.

      刪除
    3. 百無一用是書生!只是自歎而矣!
      自古以來、中外皆是!脫貧先要識字!
      不過而家要入北大清華、耶魯哈佛、劍橋牛津、港大科大!唔係貧的人所能及!

      刪除
  4. 湯文維:
    ~要熟識/食慣咗嘅餸菜, 先可以靠感覺去整, 依啲蘿蔔糕好少食, 我唔可以靠感覺去整出黎.
    ~不過, 我知好多人, 真係咩都可以靠感覺去整-----依啲係天份!!
    ~我鐘意你啲蘿蔔糕好多蠟肉!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對!識食,鍾意意食!就可憑感覺去煮!
      無落臘肉,老婆話驚大肥!果 d 係臘腸和潤腸!

      刪除