網頁

2015年2月8日 星期日

2015.2.7 相識五十多年的文藝中年…………到今天仍是有說不完的話題

2015.2.7 相識五十多年的文藝中年…………到今天仍是有說不完的話題!
由子女讀完書、下一代生唔生仔、身體病痛、新環意航拍、美國的全球監控電腦程式………………
哈哈!只是不談佔中…………
呢班人中、當然不乏熱血中人!不過大家都知…………說不得說不得!
麗姐廚房

「麗姐廚房」,四個亮麗的綠色大字,上面載著一個「素」字,清新不俗氣,配襯店內的簡潔裝修,簡直是自成一格。麗姐微笑趨步向前招呼,她隨和親切的態度,公認是五十年不變。二十多年來,麗姐一直在灣仔區煮齋,已經街知巷聞,她深信是緣分把她與素菜連繫一起,「我不殺生的,以前做打工仔,都是烹調齋菜,加上茹素環保又健康,碰巧有業主出租鋪位,既然有緣,所以我決定自行經營素食店。」

賓至如歸 
麗姐出品的齋菜,例牌有「三少」,「少鹽、少糖、少油就是我們的宗旨,一定要讓客人吃得健康。」很多人都嫌齋菜味重油膩,在麗姐的素菜中,卻完全沒有這些憂慮。甚至簡單一碗飯,麗姐都精心挑選各種米,最重要夠「營」,「我們有糙米、亞麻籽米、紅米、麥米、小米等,各款健康米飯輪流供應,午飯時間更推出四十元的客飯套餐,湯和飯都是免費任添。我把客人當作兒女,他們付錢,就好像兒女給我家用,當媽媽的就要為他們預備最高質素的膳食。」 
麗姐說:經營飲食業,除了食物,服務態度都是生意的靈魂,「做生意不應只執?賺錢,最重要是以客為重」,雖然麗姐創業短短四個月,但已深明生意之道,「我經常教夥計要主動幫助客人,有熟客介紹一位男客人來光顧,後來我知道他曾接受腦瘤割除手術,導致視力模糊,於是每次他來食飯,我們都主動幫他拿飯菜、找座位,就連我一位有聽障的員工,她都主動關心客人的需要,一定要以客為重。」

竟然有人早到過我!讀書時唯一跟我同姓的老宗!讀完書就入職入境處做 AIO,後從事自由人專業翻譯工作至今!

哈哈!全店禁酒!只飲呢隻黑麥汁!




成班阿伯睇乜咁專心!唔係鹹片嗎?...............係睇緊套武當山的航拍!









19 則留言:

  1. 知己,良朋,美食……
    賞心樂事也。。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 己經推左幾個!唔係真係日日三高等住我!

      刪除
    2. [[己經推左幾個!唔係真係日日三高等住我!.....]]
      決定正確.
      [應酬] , 也要識[分寸].
      不竟伴君終老的, 還是 [帎邊人]

      刪除
    3. 這也是不想出去應酬的主因!

      刪除
  2. [航拍] ? 用遙控無人機? 可以帶入境同准拍?

    回覆刪除
    回覆
    1. 航拍當然係用遙控無人機,有平有貴!平的六、七百,玩具反斗城有得賣!貴的設計到像真的直昇機,幾十萬!
      暫時國內對航拍器材入境,未有管制指引!

      刪除
    2. 有點驚訝 !
      法國有過過這樣的事情 :
      一個科技迷, 利用[遙控無人機] 拍攝了所住地方的[名勝古蹟]航拍上傳YT,
      結果被告上法庭 , 說[違反安全 , 有害古蹟] 之嫌..............
      有時候 , 我們會懷疑 :
      [最文明的地方 , 是否一定民主自由]..........................
      你們當晚討論 , 可能也會談到.......................

      刪除
    3. 一些新事物出現!政府反應總慢幾拍,也許當權者年紀較大,對新事物認識較慢,到出左事才懂得去反應!

      刪除
  3. 佔中同朋友真係說不得!
    呢個聚會好多靚女。

    回覆刪除
    回覆
    1. [[呢個聚會好多靚女。......]]
      難得靚女也會這樣說., 咁我不妨講句:
      [真係好多靚女.......................]

      我最[ 驚艷] 的是最早到的那位: 好有氣勢好有氣質!
      (細細聲講一句: 差D 以為葉劉.......sorry Madame.!, 我又飲大左.)

      刪除
    2. 年輕時!她們個個都是校內的校花,正式係文又得、武又得!

      刪除
  4. 湯文維:
    ~大家仲可以維持, 唔容易. 而且個個面孔都是好歡樂. 好難得

    回覆刪除
    回覆
    1. 正如 Liu 兄所說!老伴老本、老朋友!的確好難得!

      刪除
  5. [[成班阿伯睇乜咁專心....................]]
    好鍾意呢一張相的湯兄.......................
    個樣....................好專注.
    好親切 !!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 航拍條片是位專業電腦公司的亞太區 CEO!算是香港的第一、二代的電腦人!
      佢成日 dum 我玩航拍!
      同佢吹水,真係獲益良多!
      不過佢話從前上大陸自資搞電腦軟件!一句 宏觀調控,一鋪清袋!差點破產!又返香港重新黎過!
      我問佢幾時退休,佢話而家先剛剛開始為自己賺錢養老,之前 d 錢都俾晒兩個女讀書!佢地讀完 Master,而家到我賺錢俾自己用!
      席間佢話:美國規定全世界的銀行,如果牽涉 美金交易,當有美藉人士提存 一千美元以上,都要上報美國!
      即係話美國基本上擁有全世界美藉人士的行縱,包括中國的貪官、美藉富二代的資料!
      佢又話而家的 美國 CCTV 電腦監控程式好厲害!收集資料後!有關人員坐係 大型電視前,看資料分析,一陣就可以順瓜摸籐,拉晒犯案人仕!
      唔怪得你話 d 朋友 係入境美國時!衰左!

      刪除
  6. 網站大都有cookie,會知道你瀏覽過程和喜好。
    基本上一上網,就沒有了私隱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對!人地要 Hack 你!我地 d 家用電腦、點都防唔倒!

      刪除
    2. 法國首倡[人權] , 對於 [ 私隱權] 很重視.
      所以就網站, 特別是政府的帶有[偵察器....法文叫 Mouche 蒼蠅 , 又叫Cookie]很是介懷.........
      打了一次官司又官司 , 叫各大網站應該設立讓人選擇接不接受[ 偵察]............
      真是[法國餐] 和[ 除褲放屁].
      人地想監視你, 會講到明?
      [1984]的佐治.奧維當年想當然的以為只有[共產] 的才會做[ 大阿哥].
      要是他能活到今天 , 大概他會說:
      [早死好過].........起碼那是黑白分明的 [ 人的世界].

      刪除
    3. 哈哈!美國佬睬你都傻,盟友還盟友,電話照偷聽!

      刪除