網頁

2013年10月12日 星期六

2013-10-11你怎能忘記舊朋友之黑媽媽聚餐!

2013-10-11你怎能忘記舊朋友之黑媽媽聚餐!
平時同事退休,一般都係去酒樓,今次同事話搞搞新意思!食鬼佬野!都幾貴!如果唔係好友退休,一定唔捨得!
意大利 餐廳,不過屬阿一鮑魚集團管理!
  餐廳的賣點!全海景!
 
好少用攝燈!得一支四十年前的舊燈!本來帶左去,試完一輪,準備好,點知有粒電死左,又唔知邊粒!帶去的四粒後備電,又唔知跌左去邊!
妖,要用現場光!ISO 10000,都成日要用 1/8 秒黎影!
  

 試燈!打上頂,手動 Mode!ISO 2500,1/20 秒!f8,OK!收貨!
 點知.................................!所以差 d 高手都收皮!

 如果唔用燈!就係咁,要得背景,就無左主體!
無左燈,  唯有用手動調較好白平衡!慢快門,盡量收一到兩級光圈!
 雖然微粒粗少少!都收貨,現場氣紛,又有另類風格!

 個部長應該有影開相,部機咁重,佢都好手定!俾個 Like 你!
  樓下有間酒家,都用呢個背景做賣點,好多同事退休都去那裡搞!不過能影倒人又有背景的相,真係唔多見!

 呢張一動一靜!











 唔知乜野年份!所有體育隊都加左位 Supt.級以上的名譽領隊!我地第一位係荷西阿密,不過我無見過佢參與過任何一次的羽毛球活動!到我退下時,第二位就係一直有同我地打波的黃偉祥!
而家果位唔識啦!陳大賢!



 有時我都好欣賞自己的技術!影得好,俾我影的人又夠 chok!



 原本餐廳想賣浪漫!不過俾我地班哇鬼搞亂檔!

 其實客人一多左,咁樣的密度的檯,邊有浪漫寧靜可言!











 後面就係幫我地影相的部長!


 真係未見過阿雪著裙!管家 B 記又瘦左好多!
  





 呢張相,點解個個半蹲身!因為我放左部相機係垃圾筒上,較自拍去影,個個都半蹲去就部相機!效果係咪好好呢!其實我用緊 28 wide 去影!再企高 d 都影倒架!
 嘩,好耐無試過星期五十點幾去坐小巴番屋企!原來咁人山人海架!


17 則留言:

  1. 回覆
    1. 夜景靚!真係全世界最有生命的夜景,就係香港!
      所以說:你怎能忘記舊朋友!

      刪除
  2. 個夜景靚都吖。
    係呀,我唔識影相,但知fatty影得我靚過真人!
    你哋嗰晩包場?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係包場!不過佔左場內客人的三分二!

      刪除
  3. 總覺得餐前的相同餐後在大堂的相有D分別 .......
    好似光暗問題.................

    回覆刪除
    回覆
    1. 餐廳內是屬蠟光晚餐的環境,餐廳外是行人通道,全然不同呀!

      刪除
  4. 影到人又影到景真係好難,讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種環境!算是攝影中的中級技巧,要對攝影有點認識才得!

      刪除
  5. Fatty Kor : 早晨 :
    你去過上海 , 有冇去過呢幾個[仿歐] 的小鎮, 照報導講, 全部在上海同杭州附近 .
    這是連線網站: Europe : made in China
    http://www.picturetank.com/___/series/9cdc1192002e92ed95f7732a1b46c832/fr/o/DIA_Europe_made_in_China_%2832993%29.html

    回覆刪除
  6. You are a great photographer!! Beautiful shots!!

    回覆刪除
  7. Fatty Kor : 白檯布有由黃色變成白色 , [色溫] 係加左定減左 ? 如果白檯布用現場燈光影出來 [偏藍] , 你會建議加定減W/B ?
    祝周末快樂 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 調整時係推上一級定減低來取得最真的色調呢?

      刪除
    2. 光圈加減要睇你離主體遠近!離得遠一般都要加!因為受白檯布影響!近可以不變!

      刪除