網頁

2013年10月30日 星期三

2013-10-30你還記得嗎之啟德難民營

2013-10-30你還記得嗎之啟德難民營!
1979年大量難民擁入!d 難民營開都開唔切!
其 實 早 年 的 難 民 營 同 軍 營 差 不 多 , 營 舍 是 半 圓 型 的 ( 像 舊 啟 德 機 場 警 察 俱 樂 部 的 一 種 ),有亞皆老街 軍 營( 在 九 龍 醫 院 隔 壁 ) ! 坪 石 邨 對 面 的 新 秀 營 和 深 水 埔 的 銀 禧 營 ( 今 日 西 九 龍 中 心 ) 以 往 都 是 軍 營 。
 新 秀 大 廈 、 亞 皆 老 街 軍 營 及 馬 頭 圍 難 民 營 都 是 同 一 組 建 築 , 後 來 軍 營 的 部 份 用 地 興 建 九 龍 城 警 署 , 才 改 成 難 民 營 ; 新 秀 大 廈 何 年 興 建 不 可 考 , 前 身 係 皇 家 空 軍 總 部 , 早 在 二 十 世 紀 初 就 有 ; 日 治 時 期 , 呢 度 成 為 啟 德 憲 兵 部 , 死 好 多 人 ; 故 又 稱 為 鬼 屋 , 該 建 築 早 期 名 稱 叫 克 拉 克 樓 , 後 來 才 改 稱 新 秀 大 廈 。





































































4 則留言:

  1. 咦, 原來唔只有亞裔人仕。
    咁你哋同佢哋啲關係係點架?會唔會有啲變咗朋友?

    回覆刪除
    回覆
    1. 早期的南越難民,是中國人!我太太初做社工時,係在啟德難民營做!負責轉介工廠的招聘給難民去番工!
      佢有幾個幫手翻譯的助手,臨移民前去我地住的南丫島搞大食會!去到美國和澳洲,都有保持寫信聯絡好多年!
      有 d 同事和女難民正式結婚!

      刪除
    2. 早期走得出嘅全部都係有錢華人, 我依家有個同事都係, 佢都係住啟得, 因為半開放式, 又可以出去打工, 所以佢對香港印象好好.

      佢一家被分派去唔同國法, 有英有美有法, 後來又再經歷一啲先可以一家團聚. 不過妹妹坐船離開越南時已經浸死咗......

      刪除
    3. 從前幫我太太做翻譯的阿伯,係西貢市代理 KDK 的風扇,佢話覺得西貢將會保不住,就開始計劃逃亡,將所有的錢去買黃金、鑽石和勞力士!去左美國!個女就去左澳洲!

      刪除