網頁

2013年10月2日 星期三

2013-9檳城的白屋巡禮

2013-9檳城的白屋巡禮!英國的建築,向來都情傾白色!
好似我初初加入監獄署,所有的監獄都係油上白色灰水,直情有個工作期數叫 【灰水期 White Wash】,每日巡回咁去油灰水!漸地無乜英國人的上司,呢種習慣都煙消雲散!



  

 












  









 





























6 則留言:

  1. 旅遊景點全部有中文, 檳城政府好俾面... :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 中國人好多的國家!檳城華人個個都識廣東話!

      刪除
  2. 啲白色建築物令我想起男拔萃校舍。

    回覆刪除
  3. 大馬華人的語言能力好強: 除左英文馬來文,中文方面仲可以講好多種話: 廣東話, 普通話 , 客家 , 潮州 , 閩南語........我在這裡見過一個從大馬來的, 他就會講好多種話. 唔知檳城多唔多客家佬 ? 靠近吉隆坡怡保個邊就好多............
    以前睇[姊妹] , 我好鍾意睇[徵友欄] , 因為有好多女仔相, 一般都係大馬那邊 .
    那時候成日都幻想 [ 柔佛] , [ 霹靂] 究竟係點樣的地方~~~~~~~~~~~~ : )

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽車我地的司機講,最邊睇得韓劇多,連韓語都識 d!

      刪除