網頁

2013年10月19日 星期六

2013-10-18紀律部隊羽毛球賽、最後一天的賽事!

2013-10-18,第二十一屆香港紀律部隊羽毛球賽、最後一天的賽事!
今年的賽果,冠軍:消防,亞軍:海關,季軍:入境,警察是第一次三甲不入!我地一如往年,第五!最後是 ICAC!
今年的最後一天賽事,地點是:銅鑼灣紀律人員會所舉行!
呢個會所,記憶中前身為球場(掃干甫港會球場)!2001年開幕!
這座新會所替代了早前座落於舊啟德機場的啟德紀律人員體育中心。該中心於一九九零年關閉,以便騰出土地作機場擴建工程。其後,政府撥出銅鑼灣掃桿埔該幅一萬七千多平方米的土地作重建會所之用,經過多年的籌備及興建,新會所已於2001年1月12日開放給七個紀律部隊的人員及家屬使用。
銅鑼灣呢度的貴價地皮,仍保有一片綠洲,好難得!
從前細路時,跟大哥哥係呢頭就山跑,爬上山睇足球賽,試過上山容易落山難,落山後又天都黑齊,被困球場內,要爬鐵網走!

老人家對呢頭有好多傳說,說呢頭好多地方係打仗時是亂葬崗,風水唔好,唔適易起樓!
 又話呢頭的土地係鄧肇堅擁有,風水佬話唔好起樓,要用黎做慈善用途,後人才得裨蔭!




  球場後面的樓,通通都要二萬蚊呎!
一個羽毛球有幾多條羽毛球?有幾重?
 答案係:羽球由16根羽毛及球托組成。羽毛長62-70毫米,以鵝毛或鴨毛為主,頂端圍成圓形。球托直徑25~28毫米,重量4.74-5.5克,底部為半球體。






 從前舊隊友!輝嫂同輝哥!大家都退左休啦!
 海關的球手!阿雪!從前是香港大學的代表!



 前港隊,消防球手馬子為親自教路!

 呢個場好難影,燈光暗,但又有大透光窗影響色溫!用黎考攝影試最好!








消防決定性的一球!取得今年的終極冠軍!


 





4 則留言:

  1. 原來嗰度有個咁大嘅球場。
    舊年都係消防贏係嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. Lala 真好記性!去年冠軍是消防,亞軍是海關,季軍是警察!
      今年警察連季軍都無埋!
      係呀!果度有好多球場!右面係有個蓬的係政府大球場球場,前面的球場叫掃桿甫球場,會所所在從前掃桿甫球場分割出黎的!
      掃桿埔原本是埋葬1918年跑馬地馬場大火死難者之地。此外,當地的咖啡園早年建有一座天主教墳場。

      刪除