網頁

2013年10月7日 星期一

2013-10-8又一羽毛球隊的球手退休啦!你怎能忘記舊朋友!

2013-10-8又一羽毛球隊的球手退休啦!
我地隊球隊,呢幾年都無乜後生仔加入!仲要一個個開始又退休啦!今次退休的係我地的總領隊!Wong Sir!等我整番個特輯你啦!

請用 1024 HD 去睇我的作品啦!
相中間係 ICAC的風雲人物!
廉政專員白韞六今日(星期三)宣布,黃世照獲委任為副廉政專員兼執行處首長,由二○一二年七月十九日起生效,任期三年。
廉政專員表示:「黃先生是前廉署執行處處長,亦是服務執行處年資最長的其中一員。他在調查及管理方面均具備堅實和深厚的經驗。」
黃世照,六十歲,於一九七七年加入廉署擔任調查主任,於一九九六年晉升為助理處長,二○○六年被擢升為執行處副處長。在二○一二年一月退休前,黃先生一直出任執行處處長(政府部門)一職。











 





 

 


 

 

 



 


 


  

 
  
 

 


 

 





    


 







呢位球手,係香港華人馬拉松紀錄保持者,到今日都無人破其紀錄!
吳輝揚:墨爾本世界馬拉松比賽第四名(1994)
香港華人馬拉松最佳時間第一名(2小時24分52秒)及第二名(2小時25分04秒)紀錄保持者。



6 則留言:

  1. 啲相喺電腦睇都好SHARP好靚!
    後面嗰幾幅矇啲嘅?
    最後嗰幅係FATTY?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!無錯,係我打波的相!其實我好少打波相,因為無人幫我影!
      矇果 d 相係好耐之前用細 DC 仔去影!

      刪除
  2. Fatty kor 張打波的相有冇超過十年 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是 2008年影的!
      http://www.csdsa.com/14/index_f.html

      刪除
  3. csdsa好多活動喎.................................
    似乎紀律部隊非常注重體育活動.
    不過[時移世易] , 現在電子遊戲這麼多, 年青的應該會少的興趣在體育方面.................

    回覆刪除
    回覆
    1. 紀律部隊,一般體育活動都多於其它文職部門!每個項目,都有部門比賽,也有每年一次的部門運動會、水運會!
      呢 d 都係從前英國管治下的遺風!從前所謂好仔唔當差,當差的四大文化:【嫖賭飲吹】!英國人自然深明此道,為左減少呢 d 差飛的行為,我地有個外來的英國人署長,佢本身係香港曲棍球的代表,訂立左好多鼓勵員工運動的福利:
      代表部門的運動員,一個星期會有三個鐘有薪假期的練習,任何代表部門的比賽會俾番四個鐘補假你!離港比賽,會當有薪假期!
      可惜自九七後,政府的支持少左!因為商人治港下的理念,樣樣講經濟效益!又怕報紙的挑剔!呢 d 鼓勵都無左啦!雖然少左,都仍然有,不過嚴格左好多!

      刪除