網頁

2013年10月23日 星期三

2013-10-23星期三的灣仔

2013-10-23!原來星期三的晚上,灣仔仍然係咁旺!


唔信!睇片啦!

9 則留言:

  1. 灣仔永遠係灣仔 , 50 年不變.
    那處永遠是某一階層的人的天堂........................

    回覆刪除
    回覆
    1. 我小時候都經常去這裡!我表姐係酒吧唱歌,我拎 d 歌衫俾佢!

      刪除
  2. 好多喺香港嘅老外, 如果有家室或者有女朋友嘅, 通常星期五或六就唔可以出去飲得好勁, 星期三或就容易啲話同同事出去應酬. 我好多朋友都係咁, 亦有啲常客想避開星期五或週末太多人或非regulars.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來如此!星期三也許是每周的中間日子,怪不得連酒吧樓上的酒樓,晚上九點仍人山人海!

      刪除
  3. 回覆
    1. 都係酒吧多!還有許多泰式、細細間的食店!

      刪除
    2. [相請不如偶遇] , 在此謹祝Angela 的努力得到成功 . 因不知道自己是[ 正能量] , [ 負能量] , 所以在那邊就不敢亂下妄語了. 請諒.
      Fatty Kor 說到表姊, 令我也想起自己的表姊...........
      那年代大表姊是繼大表表哥之後 , 第2個出九龍工作的人. 有時候休假 , 她會差我們到聯和墟買半磅剛出爐的方包 ( 枕頭包) , 然後搽上花生醬加點雀巢煉奶做下午茶點............................
      嘩, 個種味道 ....... 真係50 年不變, 絕對是人間美食.

      刪除
    3. 應該係 鷹嘜 練奶!貴 d,平 d 係壽星公練奶!到今天都係得呢兩隻牌子!
      國產都有一隻,不過唔記得叫乜名!

      刪除
    4. 不過鷹嘜練奶係 雀巢公司 的,香港第一個註冊商標,(商標編號18740001),於1874年7月21日在香港註冊。

      刪除