網頁

2013年10月31日 星期四

2013-10-30你還記得嗎之馬頭圍難民營

2013-10-30你還記得嗎之馬頭圍難民營!
馬頭圍呢個難民營,好細,是臨急臨忙開的!但又好遲先 close!一直用黎急時之須,收容其後小量湧入的船民!
馬 頭 圍 營 的 位 置 , 大 約 在 今 日 亞 皆 老 街 民 眾 安 全 服 務 處 的 位 置 ( 九 龍 城 浸 信 會 側 ) , 大 約 在 一 九 八 五 年 , 人 民 入 境 事 務 處 將 呢 個 名 為 亞 皆 老 街 營 俾 番 民 安 處 。















 



 


6 則留言:

  1. 摸吓摸吓個頭係咪驗頭蝨?
    我諗佢哋好多都去咗外國LU。
    FATTY有無講你知我喺英國做嘢時有個越南同事。佢好細個住過香港難民營,佢話佢好憎香港,因為佢哋生活得好痛苦喎。 好彩好快佢去咗美國,變哂ABC (ABV?), 嫁得好好,依家安樂哂。

    回覆刪除
  2. 是!當時大部份難民都有頭蝨,要用藥焗一星期!
    你朋友應該感激香港先 arm!如果走錯左去大陸,仲慘!

    回覆刪除
  3. 你好, 我是土瓜灣街坊, 圖片位置應該係 土瓜灣 馬頭圍道/農圃道 交界處, 現時係一個名為 農圃道18號 樓盤屋宛, 前身係一所政府平房建築物, 我細個嘅時候好似曾經做過女童院, 囚車進出會有制服職員行出馬路截車的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年叫馬頭圍女童院,屬社會福利署管理。香港法例規定,青少年要年滿 14 歲,才會被判入監獄。

      該女童院現已於2007年4月17日關閉。全部遷往屯門兒童及青少年院(Tuen Mun Children and Juvenile Home)是香港一間現代化嘅綜合院舍,院舍前身係青山男童院嘅舊址。
      屯門散石灣北路3號,配合社會福利署用社會工作手法執行法庭嘅指令,2007年3月啟用,由全香港6間前兒童院(馬頭圍女童院、培志男童院、海棠路兒童院、粉嶺女童院、沙田男童院同埋坳背山男童院)合併而成,功能包括收容所、羈留院、拘留地方、核准院舍(感化院舍)同埋感化院,收容有需要被監護同埋照顧嘅細路、青少年犯法者同埋非法入境細路。

      刪除
  4. 您好,首先非常感謝您在網路上發表的這些照片。我姓張,由於最近我在從事母親越南家族逃海移民故事的撰寫,於網路搜尋時,赫然在您的照片中發現我的舅舅與母親,因此想請教這些照片是否是您所拍照,又從何處得來呢?我的E-MAIL帳號是redsharee@hotmail.com,假如您看到我的留言,拜託請您跟我聯繫好嗎?謝謝您。

    回覆刪除
  5. 你好,想請教這些照片是否是您所拍照,因為我在做一個小型的研究,如能借用你的相片,不勝感激

    回覆刪除