網頁

2014年10月24日 星期五

2014-9-26京都嵯峨野

2014-9-26京都嵯峨野。
嵯峨野和嵐山位於京都府西部。8世紀前後因爲貴族們在這片土地上欣賞紅葉、玩耍遊船,田園和竹林的景色逐漸擴大,至今往日的風貌仍然依稀可辨。被列入世界文化遺産的天龍寺是當時的大將軍足利尊氏爲悼念天皇而建造的,現在已成爲京都五山之一,五個主要寺院之一。庭園也被指定爲國家特別名勝。
每天早晨,一打開窗簾,又見藍天白雲!


日本制的杯麵,又好似真係好味好多!呢兩隻雞蛋好貴架,成 HK$ 7 蚊隻!粟米 HK$21 蚊
  又坐火車出發去京都,轉車去嵯峨野!
 
 呢個係老人家和女性的專用車卡!





 明治朱古力廠!1916年成立!

 從前讀書,有讀日本歷史!
日本戰後經濟重生得好快,其中一個原因:日本城市就圍好多農村,日本政府大力協助農民耕作,保護農作物的價格!農村先富起來,生活須求改善!剌激工業發展,用農村養活城市!










 去到京都火車站,可以直去嵯峨野的車站,不過唔見有飛賣,原來係要出左閘,再買飛!




 不過坐咁多次火車,都唔見有人 check 你有無買票!應該可以出閘時再補票!

 小鎮的火車站!
 

 哈哈!呢個就係補票機!


















 

 

  雖然簡簡單單的一餐!好滿意!飽飽!

8 則留言:

  1. Fatty Kor ;
    近來看見你日夲的京都遊十分精彩,你對每一次外遊的資料搜集真是十分專業,Blog的相片有若旅遊postcard,,並非擦鞋,有目共睹也!!
    我最欣賞是日本火車站台的鋼材支架的設計及手工,工字鐵架及糟鐵橫樑的弧度均用心思設計及手工配合,並非架床叠屋式的堆砌而成,支架羅絲排列尺寸整齊標準,你可以有機會在香港的東鐵綫車站看看比較,最新的馬鞍山及西鐵綫亦太粗枝大葉,以前我到日本不留意,今次看見了,謝謝 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人老左無記性,搜集完的資料,靠寫 Blog 來加強記憶,效果唔錯!
      日本的所有建築!相信一定要符合抗震標準,建築的精細,你係行家,一睇就知!

      刪除
  2. Fatty Kor;
    不過真係越睇越唔順眼.....街道上空好似蜘珠網的供電架空電線,(相片中谷口事務所的招牌上空)十分礙眼....最順眼是簡簡單單一餐中那碟有忌廉的水果甜品,睇見都流口水呀,

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪無颱風到的地方,都係用呢種電線桿!
      泰國、馬來西亞都係!

      刪除
  3. fatty kor;
    今次京都自由行全部使用埋單大約多少? 看完你的靚相....心郁郁啦 !!

    回覆刪除
  4. 無人CHECK票的火車,喺大陸一定唔WORK。
    點解FATTY去親旅行天氣都咁好嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸 Check 都無用!
      哈哈!今次日本真係好好天!
      係禾,去親旅行都未試過落雨,連星加坡成日落雨的城市,都藍天白雲歡迎我地!
      因為我地唔係貴人嗎!哈哈!

      刪除