網頁

2014年10月25日 星期六

2014-9-26大覺寺之三

2014-9-26大覺寺之三!樓台庭閣,深山寺院,中國多的是!但總教人覺得混混亂亂,呃神騙鬼!
在這裡,讓你覺得心境平靜!對天地神人有一種尊敬的感覺!
過左鳥居!你就進入左神域!














 
 相信夏天,呢度一定是一個好靚的荷花池!






6 則留言:

  1. Fatty Kor ;
    日本的彿寺建築風格是很多攝影愛好者熱點,很優雅的外觀及清潔的環境,那個荷花池在春夏之交一定十分壯觀!!

    回覆刪除
  2. Fatty 太;
    我都喜歡飲可樂,不過膠樽庒沒有氣及有膠味及太甜,被醫生嚴重警告後己改飲Zero罐庒 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地不算太喜歡飲!不過覺得最好飲的還是 細樽裝的可樂!
      我年青時真係無樂不歡!一日四罐無得走!飲到 210磅,41吋腰,發覺唔對路!先戒可樂、跑步去!
      Zero 可樂其實都麼該是不健康!

      刪除
  3. 弊,我一日一罐添。
    啲廟裡面有無僧侶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔見有僧侶!
      一日一罐都可以接受!
      我最細的細佬,唉!一日飲八罐無糖可樂,勸極唔聽!佢仲係有糖尿病添!

      刪除